SEMORA OÜ current status
This company's branding has already reached 960 peopleand his is followed by 2 Storybook users.On average, the company has been rated 4.5 points.and commented 17 times.
Strategic decision: No desire to increase customer baseBoard member Signe Zupsmann (29.04.2024): "We focus only on providing high-quality service to existing customers and maintaining relationships. We do not plan to increase our customer base."
Tegevusaruanne 2024
Osaühing Semora (edaspidi ettevõte) asutati 1996. aastal.Ettevõtte põhitegevuseks 2024.aastal oli ehitusalased tööd (põranda- ja seinakatete paigaldus siseruumides).
Tegutseti lisaks teistes tegevusvaldkondades. Majutus- ja erinevat liiki turismiteenust on pakutud üle üle 15 aasta (majutus, vabaaja tegevused).
Aasta müügitulu oli 43,3 tuh eurot. Võrreldes 2023. aastaga on kogumüügitulu mõnevõrra langenud. 2024.a. jätkatakse peamiselt põhitegevusega.
Osaühingu juhatuses on kaks liiget.
Comments (0)