SEMORA OÜ current status
This company's branding has already reached 809 peopleand his is followed by 2 Storybook users.On average, the company has been rated 4.5 points.and commented 17 times.
Strategic decision: No desire to increase customer baseBoard member Signe Zupsmann (29.04.2024): "We focus only on providing high-quality service to existing customers and maintaining relationships. We do not plan to increase our customer base."
Tegevusaruanne 2023
Osaühing Semora (edaspidi ettevõte) asutati 1996. aastal.Ettevõtte põhitegevuseks 2023.aastal oli ehitusalased tööd (peamiselt põranda- ja seinakatete paigaldus siseruumides).
Tegutseti lisaks teistes tegevusvaldkondades. Majutus- ja erinevat liiki turismiteenust on pakutud üle üle 15 aasta (majutus, vabaaja tegevused).
Aasta müügitulu oli 57,4 tuh eurot. Võrreldes 2022. aastaga on kogumüügitulu kasvanud. 2024.a. jätkatakse samades tegevusvaldkonndades.
Osaühingu juhatuses on kaks liiget.
Comments (0)