ELISA EESTI AS

Media page and news feed
?
Kuidas tehisintellekti abil luua tõhusam ja parem klienditeenindus? Elisa on taaskord võtnud juhtrolli innovatsioonis ning tõi oma teenindusroboti Annika uuele

Elisa veab jälle innovatsiooni: Teenindusrobot Annika tuvastab nüüd võrgus ja teenustes rikkeid

Kuidas tehisintellekti abil luua tõhusam ja parem klienditeenindus? Elisa on taaskord võtnud juhtrolli innovatsioonis ning tõi oma teenindusroboti Annika uuele tasemele, võimaldades tal nüüdsest tuvastada võrgus ja teenustes esinevaid rikkeid. See samm muudab kliendikogemuse veelgi sujuvamaks ja tõhusamaks.

Elisa teenindusrobot Annika on olnud tehisintellekti maailmas juba alates 2018. aastast, alguses pakkudes kirjalikku ja hiljem ka kõneteenindust. Kuid tänavu saavutas Annika uue verstaposti, kui tema oskused laienesid võrgu ja teenuste monitoorimise valdkonda. See tähendab, et tehisintellekt aitab tuvastada võimalikke rikkeid ning anomaaliaid Elisa teenustes ja võrgus ning teavitab spetsialiste võimalikest probleemidest koos nende asukohaga Eesti kaardil.

Elisa telekomiteenuste juhi Mailiis Ploomanni sõnul on Annika suutnud oma oskusi järk-järgult laiendada ning uued lisafunktsioonid võimaldavad veelgi paremini jälgida teenuste toimivust ja reageerida võimalikele probleemidele. See on eriti oluline Elisa jaoks, kes jälgib oma teenuste toimivust reaalajas ööpäevaringselt ning soovib klientidele pakkuda parimat võimalikku teenindust.

Annika kasutab erinevaid klassifikaatoreid, et tuvastada anomaaliaid ja probleeme. Näiteks tuvastab ta probleemi kliendi kõnest, klassifitseerib selle ning edastab info spetsialistidele. Lisaks aitab Annika analüüsida teenuste kohta saabuvate kõnede hulka ning võrdleb neid varasemate aegadega, et tuvastada võimalikke muutusi või rikkeid teenuste töös.

Tehisintellekt ja teenindusrobot Annika on Elisa ja MindTitani koostöös loodud lahendus, mis on aastatega arenenud ning saavutanud olulisi verstaposte klienditeeninduse tõhustamisel. Annika oskused on laienenud alates kirjalikust ja kõneteenindusest kuni võrgu ja teenuste monitooringuni, mis on oluline samm Elisa eesmärgi suunas pakkuda klientidele parimat võimalikku teenust ning lahendada võimalikud rikked võimalikult kiiresti ja tõhusalt.

Tutvu meie tegemistega lähemalt!

Vaata rohkem

Comments (0)


Are you sure you want to delete this article?

Dropdown

all articles

Are you sure you want to delete this article?

Loader

Loader

App Ad

Scorestorybook Chrome extension

The Storybook extension tells you which company's website you are currently on and how reliable that company is today. download extension

See the background of the caller! Storybook App brings you direct contacts for 400,000 Estonian companies and individuals (managers, officials). The data is enriched with solvency and financial information.