KARL BILDER OÜ

Media page and news feed
?
This company's branding has already reached 39,646 peopleand his is followed by 141 Storybook users.On average, the company has been rated 5.0 points.but there

KARL BILDER OÜ current status

This company's branding has already reached 39,646 peopleand his is followed by 141 Storybook users.On average, the company has been rated 5.0 points.but there is no comment.

Tegevusaruanne 2023

Klientide vajaduste rahuldamiseks oleme Karl Bilder ehitusmaterjalide tootevalikut järjest laiendanud. Samuti oleme rõhku pannud laienenud valiku geograafiliselt kättesaadavaks tegemiseks. 2023 aastal sai valmis Tallinna puiduladu Vinkli tn 4 ja aastavahetusega kolisime

Pärnu uude esindusse Arukase tn 8. Karl Bilder suudab nüüd pakkuda kvaliteetselt juba pea kogu ehitusmaterjalide valikut. Paljud tooted on laos, mida veel ei ole laos- need leiame ja viime kliendile objektile.

Meie 2023 aasta tegevus toimus langeval turul. Peale suurte hinnatõusude ja defitsiidi aastat oli 2023 turgu korrigeeriv aasta. Mahud kukkusid ehitusmaterjalidega kauplejatel pea 10%. Langusele aitas kaasa mõningane hinnalangus, mida oli tunda just eriti metalli ja puitmaterjalide osas. Karl

Bilder OÜ müügikäive kasvas 1,1% võrra. Arvestades aga müüjate konkurentsisituatsiooni, oleme selle tulemusega rahul.

Karl Bilder OÜ põhilised suhtarvud tabeli kujul on:

Suhtarvud 2023 2022 2021

Puhaskasumimarginaal: puhaskasum / müügitulu 2,09% 4,15% 5,08%

Ärikasumimarginaal: ärikasum / müügitulu 1,98% 3,90% 4,60%

Omakapitali tootlus aastas: puhaskasum / perioodi 14,23% 35,57% 49,80% keskmine omakapital

Aktivate tootlus aastas: puhaskasum / perioodi 6,76% 16,48% 21,21% keskmised aktivad

Omakapitali määr: omakapital / koguaktivad 47,49% 48,42% 43,74%

Lühiajaliste kohustuste kattekordaja: käibevara / 1,67 1,44 1,55 lühiajalised kohustused

Ettevõttes töötas keskmiselt 83 inimest ja tööjõukulu kokku oli 2,74 miljonit eurot. Karl Bilder OÜ juhatuse tasu 2023 aastal oli kokku 54 tuhat eurot.

Igapäevases tegevuses jätkame senist strateegiat, milleks on pakkuda klientidele oma ala parimat teenindust läbi hästimotiveeritud ja väljaõppinud meeskonna, rõhuda aktiivsele müügitegevusele ja arendada häid suhteid ettevõtte põhiliste klientide ja hankijatega. Püüame oma eesmärgi poole - olla Eesti äriklientidele kõige professionaalsem ehitusmaterjalidega varustaja ja klientide valik number üks, ning tegutseda selle juures efektiivselt.

Panustame järjest enam keskkonna säästmisele ja tuleviku kindlustamisele. Oleme loonud taaskasutuse süsteemi, kus me kogume kokku ja suuname taaskasutusse üle 200 tonni erinevaid müügiprotsessi käigus tekkivaid jääk- või korduvkasutuse materjale. Vähendasime oma uue Tartu esindusega oluliselt küttekulusid m2 kohta ja valgustusele kuluvat elektrit. See tagab hoone sees hea töökeskkonna, kus suvel ei ole palav ja talvel ei ole külm. Meie viimased ostetud tõstukid ja sõiduautod liiguvad kõik elektri jõul. Panustame järjest enam efektiivsusesse ja keskkonnahoidu, sest meil on üks planeet kus elada.

2024 aastal soovime edasi kasvada. Et jõuda oma soovitud turuosani, on meil veel pikk tee areneda.

Comments (0)


Are you sure you want to delete this article?

Dropdown

all articles

Are you sure you want to delete this article?

Loader

Loader

App Ad

Scorestorybook Chrome extension

The Storybook extension tells you which company's website you are currently on and how reliable that company is today. download extension

See the background of the caller! Storybook App brings you direct contacts for 400,000 Estonian companies and individuals (managers, officials). The data is enriched with solvency and financial information.