PERNOD RICARD ESTONIA OÜ

Media page and news feed
?
This company's branding has already reached 4,303 peopleand his is followed by 30 Storybook users.On average, the company has been rated 4.5 points.and commente

PERNOD RICARD ESTONIA OÜ current status

This company's branding has already reached 4,303 peopleand his is followed by 30 Storybook users.On average, the company has been rated 4.5 points.and commented 3 times.

Tegevusaruanne 2023

1997. aastal asutatud Pernod Ricard Estonia OÜ on osa Pernod Ricardi kontsernist (edaspidi „kontsern“).

Pernod Ricard Group asutati 1975. aastal kahe aniisimaitseliste alkohoolsete jookide tootja, Pernod’ ja

Ricardi ühinemisega. Kontserni peakontor asub Prantsusmaal Pariisis.

Kontsernile kuulub üks valdkonna kõige prestiižsemaid kaubamärgiportfelle, mille hulka kuuluvad: viin

Absolut, aniisimaitseline pastis Ricard, šoti viskid Ballantine’s, Chivas Regal ja The Glenlivet, iiri viski

Jameson, konjak Martell, rumm Havana Club, džinn Beefeater, liköörid Kahlúa ja Malibu, šampanjad Mumm ja Perrier-Jouët ning veinid Jacob’s Creek ja Brancott Estate.

Kontsern tugineb detsentraliseeritud organisatsioonilisele struktuurile, mis põhineb tootjatel ja edasimüüjatel.

Pernod Ricard Estonia OÜ on kontserni toodete edasimüüja, kes tegutseb Eesti turul hulgimüüjana.

Oma äritegevuses seisab ettevõte silmitsi mitme riskiteguriga. Kõige olulisemad neist on järgmised:

Ülemaailmse majanduskeskkonnaga seotud riskid

Ebasoodsad muutused majanduskeskkonnas, nagu kõrge inflatsioon, tööpuudus jne, vähendavad tarbijate ostujõudu ja suurendavad illegaalse turu osakaalu. Ettevõte vaatab pidevalt läbi oma tooteportfelli, et hoida Eesti turu jaoks optimaalsena tootevalik, lähtudes riigi majanduskeskkonnast.

Jaemüüjate suureneva kontsentratsiooniga seotud risk.

Jaekaubanduse konsolideerumisel on kaupmeestel ja jaemüüjatel rohkem ressursse ja suurem läbirääkimisvõimekus ning seetõttu võivad nad püüda survestada, et ettevõte ja teised tootjad alandaksid oma hindu, viiksid sooduskampaaniaid teisel viisil läbi ja/või nõustuksid maksetingimustega, mis võivad vähendada ettevõtte marginaale. Jaemüüjate turuosa kasvades võivad nende otsused mõjutada rohkem ettevõtte müüki ja kasumlikkust. Muutused jaemüüjate strateegiates, sealhulgas jaemüüjate poolt pakutavate kaubamärkide arvu vähenemine, meie konkurentide kaubamärkide või oma kaubamärgiga toodete (sealhulgas nn „poe kaubamärgid“) jaoks riiulipinna eraldamine, võivad ettevõtte müüki negatiivselt mõjutada.

Kontserni kuvandi ja mainega seotud riskid

Kontserni kaubamärkide edu sõltub sellest, kas tarbijatel on nendest kaubamärkidest positiivne kuvand.

Kontserni mainet võivad igal ajal oluliselt kahjustada ühekordsed vahejuhtumid tootvas ettevõttes või seoses konkreetse tootega. Näiteks võivad kontserni toodete müüki negatiivselt mõjutada juhuslik või pahatahtlik saastumine või muud sündmused, mis kahjustavad kaubamärkide usaldusväärsust või tarbijate lojaalsust kaubamärgile.

Risk, mis on seotud muutustega regulatiivses keskkonnas

Alkohoolsete jookide müügiedenduse suhtes kohaldatakse üha rangemaid eeskirju, mille eesmärk on muuta tarbijate käitumist ja vähendada alkoholitarbimist. Rahvusvaheliste joogibrändide turustajana peab ettevõte järgima arvukaid regulatiivseid nõudeid, mis käsitlevad tootega kaasnevat vastutust, turustamist, turundust, reklaami, märgistamist ja importi. Regulatiivsed otsused ning muudatused õiguslikes ja regulatiivsetes nõuetes võivad avaldada negatiivset mõju ka ettevõtte äritegevusele. Kontserni tooted on maksustatud aktsiisiga. Maksude tõstmine või õigusaktide muutmine võib põhjustada nii hinnatõusu kui ka vähendada ettevõtte toodete tarbimist.

Krediidirisk

Finantsvarad, mis võivad viia teatud krediidiriski kontsentreerumiseni ettevõttes, on peamiselt sularaha ja nõuded ostjate vastu. Krediidiriske või vastaspoole kohustuste täitmata jätmise riski kontrollitakse krediiditingimuste ja järelevalvemenetluste abil. Ettevõtte krediidirisk on Eesti suurte jaemüügikettide kontsentreerumine, kuid need äripartnerid on piisava krediidiajalooga ja kõrge krediidireitinguga. Lisaks on

Comments (0)


Are you sure you want to delete this article?

Dropdown

all articles

PERNOD RICARD ESTONIA OÜ's activity report 2022

AS OF JUNE 30, 2023 (All amounts in euros, unless otherwise stated)  Pernod Ricard Estonia OÜ, registration number 10230994, was established in the spring of 19
ssb.ee
AS OF JUNE 30, 2023 (All amounts in euros, unless otherwise stated) Pernod Ricard Estonia OÜ, registration number 10230994, was established in the spring of 1997 as part of the Pernod Ricard Group (hereinafter - the „Group“). Its sole owner is Pernod Ricard Europe, Middle East and Africa S.A.S. (France) and its parent company is Pernod Ricad SA, a French joint stock company (Societe Anonyme), registered at 5, Cours Paul Ricard, 75008 Paris, France. The Pernod Ricard Group was established in 1975 when two anise spirit producers Pernod and Ricard merged. The Group's headquarters are located

Are you sure you want to delete this article?

Loader

Loader

App Ad

Scorestorybook Chrome extension

The Storybook extension tells you which company's website you are currently on and how reliable that company is today. download extension

See the background of the caller! Storybook App brings you direct contacts for 400,000 Estonian companies and individuals (managers, officials). The data is enriched with solvency and financial information.