KBM PHARMA OÜ

Media page and news feed
?
This company's branding has already reached 2,740 peopleand his is followed by 15 Storybook users.On average, the company has been rated 4.5 points.but there is

KBM PHARMA OÜ current status

This company's branding has already reached 2,740 peopleand his is followed by 15 Storybook users.On average, the company has been rated 4.5 points.but there is no comment.

Strategic decision: No desire to increase customer base
Board member Jaak Koppel (17.02.2025): "We focus only on providing high-quality service to existing customers and maintaining relationships. We do not plan to increase our customer base."

Tegevusaruanne 2023

Ettevõtte jätkas tegevust oma peamisel tegevusalal, milleks on ravimite, toidulisandite ja muude apteegikaupade hulgimüük ja turundus.

Ettevõtte käibekasvu 2023.a mõjutas ravimite ja toidulisandite tootmiseks vajalike sisendite kallinemine. See tõi kaasa nimetatud toodete müügihinna kallinemise, mis kajastub ka ettevõtte käibekasvus. Samas kasum vähenes suurenenud tööjõu- ja turunduskulude ning müügiks mõeldud toodete soetusmaksumuse suurenemise tõttu.

Ettevõte on teinud edusamme digitaalturunduse valdkonnas, mille osatähtsus on oluliselt kasvanud ja suureneb järgnevatel aastatel veelgi.

Ettevõtte e-poe käive suurenes 2023.a võrreldes 2022. aastaga 66%. Väljakutset pakub digitaalturunduse tulemuslikkuse mõõtmine, analüütika ja parema nähtavuse saavutamine.

Ettevõtte jätkas teenuste pakkumist ravimite registreerimise ja konsultatsiooni valdkonnas. Antud valdkonnas on suurenenud konkurents ja vähenenud ravimitootjate nõudlus ravimite registreerimisteenuste järele, samas on suurenenud nõudlus ravimiohutuse ning ravimiinfo ettevalmistamisega seotud teenuste järele. Üha olulisemaks muutub valdkonna info- ja kommunikatsioonitehnoloogiate turvalisuse ja usaldusväärsuse tagamine.

Tütarettevõte KBM Pharma SIA lõpetas vähese kasumlikkuse tõttu 2023. aastal registreerimisteenuse osutamise Lätis, mis asendati allhankega.

2024. a tuleb otsustada, kas või kuidas jätkata tütarettevõte arendamist. Selleks esitab väljakutse ja pakub võimalusi ettevõtte omamärgitoodete arendus.

Ettevõtte on teinud olulisi investeeringuid IT-süsteemide turvalisuse tagamiseks. Sellega seoses on arendatud ettevõtte turvapoliitikaid, parandatud andmekaitset ja kvaliteedisüsteemi.

Ettevõte plaanib 2024. aastal teha omavahenditest investeeringuid omamärgitoote arendusse. Plaanis on tuua turule mitmeid uusi tooteid toidulisandite segmendist.

Samuti soovitakse suurendada ravimite ja meditsiiniseadmete kategooriasse kuuluvate toodete osakaalu tooteportfellis.

Lähteandmed (tuh. eurodes) 2023 2022

Käibevara 2318 2271

Lühiajalised kohustused 890 921

Raha 1034 970

Kohustused 890 921

Varad 2563 2528

Varud 539 346

Aruandeaasta kasum 566 720

Omakapital 1673 1607

Finantssuhtarv Valem 2023 2022

Puhas käibekapital ehk töökapital (tuh. eur) Käibevara - Lühiajalised kohustused 1428 1350

Töökapitali suhe lühiajalistesse kohustustesse Töökapital / Lühiajalised kohustused 1,6 1,47

Lühiajalise võlgnevuse kattekordaja Käibevara / Lühiajalised kohustused 2,6 2,47

Maksevalmiduse kordaja Raha / Lühiajalised kohustused 1,16 1,05

Võlakordaja Koguvõlgnevus / Varad*100% 35% 36%

Likviidsuskordaja Käibevara - Varud / Lühiajalised kohustused 2% 2,09

Koguvara tulutoovustase (ROA) Aruandeaasta kasum / keskmised varad* 100% 22% 37%

Omakapitali tulutase (ROE) Aruandeaasta kasum / keskmine omakapital* 100% 35% 60%

Comments (0)


Are you sure you want to delete this article?

Dropdown

all articles

Are you sure you want to delete this article?

Loader

Loader

App Ad

Scorestorybook Chrome extension

The Storybook extension tells you which company's website you are currently on and how reliable that company is today. download extension

See the background of the caller! Storybook App brings you direct contacts for 400,000 Estonian companies and individuals (managers, officials). The data is enriched with solvency and financial information.