D.T.L. CONSUMER PRODUCTS EESTI AS

Media page and news feed
?
This company's branding has already reached 5,342 peopleand his is followed by 16 Storybook users.On average, the company has been rated 4.9 points.and commente

D.T.L. CONSUMER PRODUCTS EESTI AS current status

This company's branding has already reached 5,342 peopleand his is followed by 16 Storybook users.On average, the company has been rated 4.9 points.and commented 5 times.

Tegevusaruanne 2023

AS D.T.L. Consumer Products Eesti peamiseks tegevusalaks on toidu- ja tööstuskaupade hulgikaubandus ning esmatarbekaupade kaubamärkide esindamine regioonis.

Ettevõtte 2023.a. majandustulemusi hindame heaks. Tänu edukale müügi- ning turundustegevusele ja mitmete uute brändide ja toodete lisandumisele suutsime oma müügitulu plaani mõõdukalt ületada. Samuti suutsime oluliselt vähendada aegunud kauba mahakandmist laos ning ka trahve meie jaekaubanduspartnerite poolt.

Jaekaubanduse turu konkurentsisituatsioon 2023. aastal oluliselt ei muutunud, tõenäoliselt

Lidl tugevdas oma positsiooni veidi, kuid uusi ja olulisi tegijaid ei lisandunud. Meie andmetel on toidukaupade hinnad kauplustes endiselt kõrged ning mitte ükski tarnija pole ka meile oma müügihindasid langetanud. Toorainehindadest on suhkur kõvasti tõusnud, samuti oliiviõli ja kõik oliividega seotud tooted. Paistab, et hoolimata kõrgetest hindadest ja üldisest majanduslikust ebakindlusest tarbijad oma ostumahte oluliselt vähendanud ei ole, küll aga on ostueelistused veelgi nihkunud allahindluste poole. Seetõttu tuleb edasiseks käibe kasvatamiseks eelkõige toodete ja brändidevahelises konkurentsis hästi hakkama saada.

Endiselt mõjutab turge ning tarbijate kindlustunnet Ukrainas kestev kohutav sõda, see on ka üheks põhjuseks miks peame riigieelarve struktuuri muutma ning harjuma kehtestatud või lähitulevikus kehtima hakkavate maksutõusudega, mis omakorda vähendab tarbijate reaaltulu.

Uutest brändidest alustasime 2023. aastal koostööd Vietnami suurima nuudlitootjaga ning mitmete huvitavate Hiina tootjatega. Jätkasime pingelist ja edukat tööd oma turuliidri positsioonis olevate toodetega ning suutsime isegi positsioone parandada. Käibekasvu toetamiseks moodustasime mitu uut positsiooni, kuhu värbasime inimesed 2023. aasta lõpus/ 2024 a. alguses.

Kasumit aitas kasvatada kulude optimeerimine ning ka korralik käibe kasv.

Olulised uurimis-ja arendustegevuse projektid aruandeperioodil puudusid ja nendega seotud väljaminekuid ei esinenud. Järgmiste aastate plaanidesse ei ole uurimis-ja arendustegevuse projekte planeeritud. Suureks investeeringuks oli uue lao projekti algatamine ning kokkuleppe sõlmimine selle ehitamiseks ja rendile võtmiseks alates 2024.aasta sügisest.

Aruandeperioodil soetati põhivara kokku 46 915 euro väärtuses, milles sisalduvad ka kapitalirendi tingimustel transpordivahendi soetamine ning investeeringud laoinventari uuendamisele. 2024.a. on plaanitud jätkata investeeringuid laotehnika uuendamisse ja laotarkvara arendamisele. Keskendume ka uute müügipotentsiaali omavate kaubamärkide

Eesti turule toomisele.

Toidukaupade edasisi massilisi hinnatõuse me 2024. aastaks ette ei näe, kuid arvestame, et praeguses hektilises maailmas võib ette tulla ka palju ootamatusi nagu näiteks on juhtunud oliividega ja sushi valmistamiseks vajalike sushi nori lehtedega. Kindlasti ei saa oodata, et toidukaupade hinnad hakkavad järgnevatel aastatel langema.

AS D.T.L. Consumer Products Eesti äritegevus ei ole hooajaline ning majandustegevus pole tsükliline. Ettevõtte majandustegevusega ei kaasne olulisi keskkonna- ja sotsiaalseid mõjusid. Majandusaasta jooksul ega ka aruande koostamise perioodil pole ilmnenud valuutakursside, intressimäärade ja börsikursside muutumisega seonduvaid olulisi riske.

Oleme analüüsinud Ukraina sõjast tulenevat mõju ettevõtte majandustegevusele ja leidnud, et see ei avalda D.T.L. Consumer Products Eesti AS’i edasisele äritegevusele olulist otsest mõju ning oleme seda mõju arvesse võtnud raamatupidamise aastaaruande ja tegevusaruande koostamisel.

Küll võib sõjategevus endiselt avaldada mõju toorainete maailmaturu hindadele ja seeläbi ka toidukauba lõpphindadele

Comments (0)


Are you sure you want to delete this article?

Dropdown

all articles

D.T.L. CONSUMER PRODUCTS EESTI AS's activity report 2022

The main activity of AS D.T.L. Consumer Products Estonia is the wholesale of food and industrial goods and the representation of consumer goods brands in the re
ssb.ee
The main activity of AS D.T.L. Consumer Products Estonia is the wholesale of food and industrial goods and the representation of consumer goods brands in the region. The overall economic results of the company for 2022 can be considered good. Export activity was also in a moderate growth trend last year. Strong competition in the retail market has become increasingly sharp. The arrival of Lidl as a new significant player strongly affects the Estonian retail market. According to preliminary data from market research firm Nielsen, Lidl has taken about 6% of the market share in its first year.

Thai Choice roheline kalakarri

Imemaitsvad retseptisoovitused meie digitaalsest retseptiraamatust aasiamaitsed.ee
dtl.ee

Are you sure you want to delete this article?

Loader

Loader

App Ad

Scorestorybook Chrome extension

The Storybook extension tells you which company's website you are currently on and how reliable that company is today. download extension

See the background of the caller! Storybook App brings you direct contacts for 400,000 Estonian companies and individuals (managers, officials). The data is enriched with solvency and financial information.