VICTOR STATIONERY OÜ

Media page and news feed
?
This company's branding has already reached 5,615 peopleand his is followed by 65 Storybook users.On average, the company has been rated 4.2 points.and commente

VICTOR STATIONERY OÜ current status

This company's branding has already reached 5,615 peopleand his is followed by 65 Storybook users.On average, the company has been rated 4.2 points.and commented 34 times.

Tegevusaruanne 2023

Victor Stationery OÜ esmane registreerimine Tallinna Linnakohtu registriosakonnas toimus 21.11.2003 a.

Ettevõtte põhitegevusalaks on pabertoodete tootmine. Majandusaasta müügitulust moodustas 100% toodangu müük, mis kogu ulatuses eksporditi.

Ettevõtte põhitähelepanu on tootearendusel ja tootmisprotsesside arendusel ning tootmissüsteemide optimeerimisel ja raiskamiste vähendamisel. Ettevõtte efektiivsuse parandamiseks rakendatakse Lean põhimõtteid kõikides ettevõtte protsessides, kasutades selleks ka

Kaizen metoodikaid (5S, Lean Manufacturing jne).

Jätkuvalt tegeletakse mitmete kulude kokkuhoiule suunatud projektidega ning investeeringutega masinatesse, mis hõlbustavad tootmist nii koguse kui ka tootevaliku osas.

Victor Stationery OÜ müügitegevus ei sõltu hooajast/aastaajast vaid on enam-vähem stabiilne läbi aasta.

Tehingud tarnijate ja klientidega toimuvad peamiselt valuutades EUR ja GBP.

Ettevõte hindab valuutakursside ja intressimäärade muutumisega seonduvaid riske oma tegevusele madalaks.

Vaadeldes ettevõtte mõjusid keskkonnale, siis peamiselt on see seotud tootmises kasutatavate loodusliku päritolu materjalidega. Kõik tootmisest tekkivad jäätmed (sh paber ja kile) utiliseeritakse kvalifitseeritud partnerite kaasabil.

Ettevõtte jälgib ka oma sotsiaalset ehk töötajatega seotud mõjusid. Töötajate hulgas järgitakse töökeskkonna normatiive ja töökeskkonna mõju töötajate tervisele, maandades riske läbi ohutust tagavate protseduuride ja isikukaitse vahendite. Samuti toetab ettevõte töötajate spordialast tegevust.

24.02.2022 puhkenud Ukraina sõda ei avalda firma tegevusele otsest mõju, kuna firma jaoks pole Venemaa ja Ukraina olulised toormeturud ega toodangu sihtturud. Kaudne mõju pole üldisest majanduskeskkonna muutumisest eristatav, kuid siiski tuleb arvestada võimalike üldiste mõjudega tarneahelate toimimisele ning kulude hinnatasemetele.

Ettevõtte juhtkond jälgib sündmuste arengut ning tegutseb operatiivselt, et riske maksimaalselt maandada ja tagada ettevõtte jätkusuutlikus.

Comments (0)


Are you sure you want to delete this article?

Dropdown

all articles

VICTOR STATIONERY OÜ's activity report 2022

Victor Stationery OÜ was first registered in the Tallinn City Court Registry Department on 21.11.2003.  The main activity of the company is the production of pa
ssb.ee
Victor Stationery OÜ was first registered in the Tallinn City Court Registry Department on 21.11.2003. The main activity of the company is the production of paper products. 100% of the annual sales revenue was made up of product sales, which were entirely exported. The company's main focus is on product development and production process development, as well as optimizing production systems and reducing waste. Lean principles are applied in all company processes to improve efficiency, also using Kaizen methodologies (5S, Lean Manufacturing, etc.). Continued efforts are being made on

Are you sure you want to delete this article?

Loader

Loader

App Ad

Scorestorybook Chrome extension

The Storybook extension tells you which company's website you are currently on and how reliable that company is today. download extension

See the background of the caller! Storybook App brings you direct contacts for 400,000 Estonian companies and individuals (managers, officials). The data is enriched with solvency and financial information.