M&V TRADE OÜ

Media page and news feed
?
This company's branding has already reached 30,868 peopleand his is followed by 19 Storybook users.On average, the company has been rated 5.0 points.and comment

M&V TRADE OÜ current status

This company's branding has already reached 30,868 peopleand his is followed by 19 Storybook users.On average, the company has been rated 5.0 points.and commented 1 time.

Tegevusaruanne 2024

M&V Trade OÜ on 100% Eesti kapitalil põhinev hulgimüügiettevõte, mis tegeleb toidukaupade, jookide, kehahooldusvahendite, esmatarbekaupade ning lemmikloomatoitude ja-tarvikute maaletoomisega. Oleme oma koostööpartnerite toodangule ametlikud ainuesindajad Eesti ning meie poolt esindatavad tooted on saadaval kõigis suuremates jaekaubanduskettides ning tooteid kasutavad samuti mitmed HoReCa ettevõtted ja toiduainetetööstused. Ettevõtte poolt maale toodavatest kaupadest üle poole on Itaalia päritolu ning lisaks toome kaupu maale Saksamaalt, Rootsist, Soomest, Poolast, Tšehhist, Rumeeniast ning

Slovakkiast. Meie tooteportfelli kuuluvad kaubamärgid, milledest tuntuimad on „Reggia“, „Salvadori“, „Croco“, „Sanotact“, „Brunberg“, „ORGANIC Foods“, „Dogman“, „Lilien“, „Naturalis“ jne.

M&V Trade OÜ'l on ka e-pood www.mvtrade.ee, mis laiendab meie müügikanaleid. E-pood pakub klientidele mugavat võimalust tellida meie poolt esindatavaid tooteid online-keskkonnas. Meie e-poe platvorm on loodud selleks, et tagada sujuv ostukogemus ning klientidele kiire ja usaldusväärne tarne.

Ettevõtte 2024.aruandeaasta käive ulatus 1,83 miljoni euroni (2023. aastal 1,78 mln). Tööjõukulud koos sotsiaalmaksudega moodustasid 2024. aastal kokku 174 576 eurot. Juhatuse liikmetele ei makstud eraldi tasu juhatuse liikmeks olemise eest. Juhatuse liikmed töötavad ettevõttes töölepingute alusel. M&V Trade

OÜ's töötab keskmiselt 6 töötajat. 2025.aastal ei ole plaanis töötajate arvu suurendada.

2024. aruandeaasta kujunes keeruliseks, hoolimata käibekasvust võrreldes 2023. aastaga. Ettevõtte müügitulu suurenes tänu aktiivsele kampaaniategevusele ja laiemale tootevalikule, kuid majandusaasta lõppes siiski kahjumiga. Kahjumi peamisteks põhjustajateks olid kaubanduskulude oluline kasv, muutused tarbijakäitumises ning oluliselt suurenenud tegevuskulud. Aasta jooksul tõusid kaupade omahinnad märkimisväärselt, mida mõjutasid nii tarnijate hinnatõusud kui ka suurenenud logistikakulud. Paralleelselt toimusid märgatavad muutused Eesti jaekaubanduses: tarbijad muutusid hinnatundlikumaks, mis väljendus selges eelistuses kampaaniahinnaga toodetele. Tavahinnaga müügi maht vähenes järsult, mis mõjutas ettevõtte brutokasumit negatiivselt. Sarnased trendid on kinnitust leidnud ka jaekaubanduse sektoriülevaadetes – tarbijad koondasid aina rohkem oma ostud sooduskampaaniatele, eelistades soodsamat hinda kvaliteedile või brändile. Lisaks avaldas mõju tegevuskulude kasv. Tööjõukulude suurenemine, turundusinvesteeringute kasv ning üldkulude suurenemine tingisid olukorra, kus kulude kasv ületas müügitulu kasvu. Hoolimata pingutustest kulude juhtimisel, ei olnud võimalik säilitada 2023. aasta kasumlikkust.

Vaatamata väljakutsetele jätkab ettevõte oma strateegiliste eesmärkide elluviimist. 2025. aastaks on planeeritud tegevused kasumimarginaalide taastamiseks, sealhulgas kaubakulude efektiivsem juhtimine, kampaaniate optimeerimine ja tavahinnaga müügi tugevdamine. Samuti pööratakse senisest suuremat tähelepanu tarbijakäitumise dünaamika mõistmisele ja selle baasil turundusstrateegia ümberkujundamisele.

Meiko Leibur

Juhatuse liige

Comments (0)


Are you sure you want to delete this article?

Dropdown

all articles

Are you sure you want to delete this article?

Loader

Loader

App Ad

Scorestorybook Chrome extension

The Storybook extension tells you which company's website you are currently on and how reliable that company is today. download extension

See the background of the caller! Storybook App brings you direct contacts for 400,000 Estonian companies and individuals (managers, officials). The data is enriched with solvency and financial information.