EUROBRA OÜ current status
This company's branding has already reached 1,163 peoplebut no user is tracking his activities.On average, the company has been rated 4.3 points.but there is no comment.
Strategic decision: No desire to increase customer baseBoard member Mikhail Petrov (10.04.2025): "We focus only on providing high-quality service to existing customers and maintaining relationships. We do not plan to increase our customer base."
Tegevusaruanne 2024
OÜ Eurobra on 2010. aastal asutatud ettevõte, mis keskendub kõrgkvaliteetse naiste korsettaluspesu tootmisele ning tekstiili ekspordile. 2024.
aastal moodustas ettevõtte ekspordimaht kokku 4,2 miljonit eurot. Ekspordi peamised sihtturud asuvad Euroopa Liidus ja mujal maailmas.
2025. aastal on ettevõtte peamisteks arengusuundadeks senise strateegia jätkamine – kvaliteetse pesu ja tekstiili pakkumine nii Eesti kui ka rahvusvahelistele klientidele –, samuti pikaajaliste ja usaldusväärsete partnerlussuhete loomine edasimüüjatega.
Arvestades muutuvat majanduskeskkonda ja rahvusvahelisi tarneahelaid mõjutavaid tegureid, keskendub OÜ Eurobra järjest enam ettevõtte efektiivsuse tõstmisele, jätkusuutlikkusele ning tootmisprotsesside optimeerimisele. Tähtsal kohal on keskkonnateadlike materjalide kasutuselevõtt ning vastavus rahvusvahelistele kvaliteedi- ja eetilistele standarditele.
2024. aasta lõpu seisuga töötas ettevõttes põhikohaga üks töötaja ning palgafond moodustas aruandeaastal 40 tuhat eurot. Juhatuse liikmele tasu aruandeaastal ei makstud.
Comments (0)