PENPOINT OÜ

Media page and news feed
?
Korras ja hästi varustatud kontor on töötajate produktiivsuse ja heaolu jaoks ülioluline. Üks võtmeelement, mis tagab kontori tõrgeteta toimimise, on õigete bür

Kuidas valida õigeid bürootarbeid?

Korras ja hästi varustatud kontor on töötajate produktiivsuse ja heaolu jaoks ülioluline. Üks võtmeelement, mis tagab kontori tõrgeteta toimimise, on õigete bürootarvete valik. Selles artiklis vaatleme, kuidas valida õigeid bürootarbeid, mis vastavad teie vajadustele ja aitavad luua efektiivse töökeskkonna.

  1. Tehke Inventuur:

    Enne kui hakkate uusi kontoritarbeid valima, on mõistlik teha inventuur olemasolevatest varudest. See aitab teil kindlaks teha, mida te vajate ja mida mitte. Samuti aitab see vältida dubleerivaid oste ja säästa raha.

  2. Määrake Prioriteedid:

    Igas kontoris on erinevad vajadused, nii et määrake kindlaks, millised kontoritarbed on teie ettevõtte jaoks prioriteetsed. Näiteks võivad mõnedel ettevõtetel olla kõrged printimisvajadused, samas kui teised vajavad rohkem ruumi hoidmist ja korraldust.

  3. Kvaliteet on Võtmeks:

    Ärge kunagi ohverdage kvaliteeti hinna arvelt. Kvaliteetsed bürootarbed kestavad kauem, on töötajatele mugavamad ning vähendavad probleeme ja asendamise vajadust tulevikus. Pidage meeles, et investeering kvaliteetsetesse kontoritarvetele tasub end aja jooksul kindlasti ära.

  4. Ergonoomika ja Töötajate Mugavus:

    Töötajate mugavus ja ergonoomika on olulised. Valige toolid, lauad ja muud mööbliesemed, mis toetavad õiget istumis- ja tööasendit. Ergonoomilised klaviatuurid ja hiired võivad vähendada käte ja randmete pinget.

  5. Keskkonnasõbralikud Valikud:

    Kui keskkonnasäästlikkus on teie ettevõtte jaoks tähtis, uurige keskkonnasõbralikke bürootarbeid. Need võivad hõlmata taaskasutatavaid materjale või energiasäästlikke seadmeid.

  6. Klienditugi ja Tagatised:

    Kontoritarvete tarnijad, kes pakuvad head kliendituge ja tagatisi, on väärtuslikud partnerid. Veenduge, et valitud tarnija saab pakkuda kiiret abi ja lahendusi juhul, kui midagi peaks minema valesti.

  7. Hinnavõrdlus:

    Enne ostmist võrrelge erinevate tarnijate hindu ja tingimusi. See võib aidata teil leida parimad pakkumised ja säästa raha.

  8. Kasutage Kliendi Tagasisidet:

    Küsige oma töötajatelt tagasisidet kontoritarvete kohta, mida nad kasutavad. See aitab teil paremini mõista nende vajadusi ja võib tuua esile probleeme, mida te pole varem märganud.

Õigete bürootarvete valik on võtmetegur, mis mõjutab teie kontori tõhusust ja töötajate rahulolu. Investeerides aega ja vaeva õigete valikute tegemiseks, saate luua töökeskkonna, mis toetab produktiivsust ja heaolu ning aitab saavutada ettevõtte edu.

Külasta meie veebipoodi ning telli endale vajalik toode juba täna!

e-pood

Comments (0)


Are you sure you want to delete this article?

Dropdown

all articles

PENPOINT OÜ's activity report 2022

Penpoint OÜ started its operations in 2011. The main activity is the retail and wholesale of school and office supplies.  The company rents retail space from Tö
ssb.ee
Penpoint OÜ started its operations in 2011. The main activity is the retail and wholesale of school and office supplies. The company rents retail space from Tööstus Investeeringute AS, at Sepa 15c, Tartu. This is a good location, as there is no similar store in this area. In the following 2023 fiscal year, the plan is to continue in the same fields of activity. The labor costs for the reporting year were 39 731 euros. The board member's fee was 7 008 euros. The average number of employees is three people. The board consists of one member

Are you sure you want to delete this article?

Loader

Loader

App Ad

Scorestorybook Chrome extension

The Storybook extension tells you which company's website you are currently on and how reliable that company is today. download extension

See the background of the caller! Storybook App brings you direct contacts for 400,000 Estonian companies and individuals (managers, officials). The data is enriched with solvency and financial information.