OMMELA OÜ current status
This company's branding has already reached 361 peopleand his is followed by 1 Storybook user.On average, the company has been rated 5.0 points.and commented 2 times.
Strategic decision: No desire to increase customer baseBoard member Kaarel Joala (02.04.2025): "We focus only on providing high-quality service to existing customers and maintaining relationships. We do not plan to increase our customer base."
Tegevusaruanne 2024
Ommela OÜ on asutatud 3. detsembril 2012. Aktiivsem majandustegevus algas märtsis 2013, kui sai üles kodulehekülg.
Ettevõtte põhitegevusalaks on imikute ja väikelaste riidest korduvkasutatavate mähkmete õmblemine ja müük. Ettevõte osutab üksikutele klientidele ka raamatupidamisteenust.
Ommela OÜ müüb tooteid registreeritud kaubamärgi Nups all. Toodete valik on mitmekülgne, alustades marlimähkmetest kuni püksmähkmeteni. Tooted on valikus alates sünnist kuni mähkmeea lõpuni.
Ettevõte müüb oma tooteid kodulehekülje www.nups.eu vahendusel. Põhilisteks ostjateks on erakliendid. Kaubamärgi
Nups tooted on müügil ka ökopoodides.
Alates jaanuarist 2017 pakub ettevõtte kangaid ka eraisikutele müügiks. Lisaks töötab ettevõte selle nimel, et tooted oleksid veel rohkem omanäolised.
Aastal 2024 keskendus ettevõtte ümerkorraldustele, uute toodete arendamisele ning korduvkasutatavate mähkmete müük on ajutiselt peatatud.
Ommela OÜ registreeritud kaubamärk Nups:
Comments (0)