MARAT OÜ current status
This company's branding has already reached 6,845 peopleand his is followed by 19 Storybook users.On average, the company has been rated 4.3 points.and commented 43 times.
Tegevusaruanne 2024
majandusaastal keskendus Marat OÜ sihipärasele kasvule ja uuendusmeelsusele. Aasta märksõnadeks olid tooteportfelli strateegiline arendus, ekspordivõimaluste laiendamine ning digitaalse kaubanduse ja logistikalahenduste uuendamine. Marat OÜ tegutseb jätkuvalt rõivaste jae- ning hulgikaubanduse valdkonnas kaubamärkide Marat ja Sangar all.
Ettevõte kasvatas aastaga nii müügikäivet kui ka nähtavust uutel turgudel. Koduturul säilitati tugev positsioon hoolimata majanduskeskkonna ebakindlusest. Jaekaubanduspindu uuendati, et pakkuda veelgi inspireerivamat ostukogemust ning tugevdada brändi kohalolekut.
Fookuses olid kvaliteet, kestlikkus ja kliendikogemus – täiustasime oma toodete funktsionaalsust, suurendasime kohaliku tootmise osakaalu ning pöörasime erilist tähelepanu kliendirahulolu kasvatamisele. Samuti panustasime meeskonna arendamisse ning uuendasime tehnoloogiaparki, et tõhustada tootmis- ja tarneprotsesse.
aastaks seab Marat OÜ eesmärgiks kiirendada digitaliseerimist, suurendada ekspordikäivet ning arendada edasi tootesarja, mis vastab keskkonnateadliku tarbija ootustele. Meie visiooniks on olla eelistatuim valik kvaliteetsete ja vastupidavate rõivaste turul.
Comments (0)