STOCKMANN AS

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 9240 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 203 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,4 punktiga ja komme

STOCKMANN AS hetkeolukord

Juba 9240 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 203 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,4 punktiga ja kommenteeritud 300 korda.

Tegevusaruanne 2023

Stockmann AS on osa Soome jaekaubanduskontsernist Stockmann Group, mille jaekaubanduse haru

Stockmann Retail kõrvale kuulub ka moekett Lindex. Stockmann on asutatud 1862. aastal Soomes ning alustas tegevust Eestis 1993. aastal. Tallinnas Liivalaia tänaval asuv kaubamaja avati 1996. aasta aprillis, kus sellest ajast alates on esindatud lai valik kvaliteetseid kaubamärke nii moe-, ilu-, kodu- kui toidukaupade kategooriatest.

Kliendilubadus: Tunne mis kestab.

Eesmärk: Me loome uue kogemuse iga päev.

Põhiväärtused: Keskendume kliendile. Tegutseme julgelt. Töötame üheskoos.

Ülevaade 2023. aasta tegevustest

Stockmanni jaoks olulisemateks muudatusteks ja sündmusteks olid:  Stockmanni 30. tegevusaasta täitumine Eestis ja selle tähistamine koos klientide ja oma personaliga  Uuendatud müügiala koduosakonnas  Uuendused mitmetel müügialadel – toidu-, kosmeetika- ja meeste osakonnas  Iseteeninduskassade kasutuselevõtt toidu- ja kosmeetika osakonnas  Mitmete uute toodete lansseerimine, uute kaubamärkide lisandumine  Edukate turunduskampaaniate korraldamine, suurim nendest septembris toimunud suurejooneline moeshow parkimismaja kõrgemal tasandil koos ettevõtte parimate klientidega  Mitmed algatused protsesside efektiivsemaks muutmiseks, näiteks RFID kasutusele võtmine toodete markeerimisel

Olulised majanduskeskkonna mõjud 2023. aastat iseloomustab jätkuv pingeline geopoliitiline olukord. Eestis jätkus 2022. aastal alanud majanduslangus ning see on kujunenud pikemaks kui esialgu prognoositi. Samas on jätkunud hinnatõus, mis küll aasta teisel poolel veidi aeglustus. Keeruline majandusolukord väljendus tarbijate ebakindluses, mis tõi kaasa sisenõudluse vähenemise, sealhulgas jaemüügi languse.

Statistikaameti esialgsetel andmetel oli jaekaubandusettevõtete müügitulu 2023. aastal kokku 10,5 miljardit eurot. Võrreldes 2022. aastaga vähenes müügitulu püsivhindades 8%. Müügitulu vähenes tööstuskaupade kauplustes 11% ning toidukauplustes 4%.

2023. aastal jätkus Eesis kõrge inflatsioon, Statistikaameti andmetel tõusis tarbijahinnaindeks 2023. aastal 2022. aasta keskmisega võrreldes 9,2%. Tarbijahinnaindeksi suurimaks mõjutajaks olid 2023. aastal toidu ja mittealkohoolsed jookidega seotud hinnatõusud, mis andsid kogutõusust ligi kaks viiendikku.

Eesti Panga majandusprognoosi kohaselt jätkub majanduslangus 2024. aastal. Kahanev majandus toob kaasa töötuse mõningase kasvu, kuid inimeste ostujõud jätkab paranemist, sest hinnatõus on aeglustunud ning keskmise palga ostujõud osaliselt taastunud.

Majanduse väljavaate ja prognooside suhtes osas püsib ebakindlus. Aruande koostamise hetkel hindab

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.