Rohkema info nägemiseks:

STOCKMANN AS

3
Ärimeedia ja uudisvoog
?
Ärimeedialehel külastusi - 8089; jälgijaid - 203. Arvustusi - 1; Artikleid 1+ "Kirjuta STOCKMANN AS kohta arvamuslugu!"

STOCKMANN AS hetkeolukord

Juba 8089 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 203 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,4 punktiga ja kommenteeritud 300 korda.

Tegevusaruanne 2022

Stockmann AS on osa Soome jaekaubanduskontsernist Stockmann Group, mille jaekaubanduse haru

Stockmann Retail kõrvale kuulub ka moekett Lindex. Stockmann on asutatud 1862. aastal Soomes ning alustas tegevust Eestis 1993. aastal. Tallinnas Liivalaia tänaval asuv kaubamaja avati 1996. aasta aprillis, kus sellest ajast alates on esindatud lai valik kvaliteetseid kaubamärke nii moe-, ilu-, kodu- kui toidukaupade kategooriatest.

Kliendilubadus: Tunne mis kestab.

Eesmärk: Me loome uue kogemuse iga päev.

Põhiväärtused: Keskendume kliendile. Tegutseme julgelt. Töötame üheskoos.

Ülevaade 2022. aasta tegevustest:

Stockmanni jaoks olulisemateks muudatusteks ja sündmusteks olid: (cid:127) Stockmanni 160 tegevusaasta täitumine ja juubeli tähistamine kõikides Stockmanni kaubamajades (cid:127) Mitmete uute teenuste ja toodete lansseerimine, uute kaubamärkide lisandumine (cid:127) Edukate turunduskampaaniate korraldamine, sh septembris toimunud suurejooneline moeshow (cid:127) Uuendatud müügialad – meeste-, kosmeetika- ja alkoholi osakonnas (cid:127) MyStockmann globaalse lojaalsusprogrammi laiendamine Eestisse ning MyStockmann rakenduse lansseerimine (cid:127) Uuendatud Stockmanni moe- ja kodukaupade e-poe stockmann.ee avamine Eesti klientide jaoks (cid:127) Koostöö alustamine Wolt e-poe platvormiga (cid:127) Kaubamaja 5. korrusel kunstigalerii avamine koos mitmete näitustega

Olulised majanduskeskkonna mõjud 2022. aasta alguses lisandus Covid-19 kriisile Venemaa sissetung Ukrainasse. Pandeemiaga seotud piirangute mõju jaekaubandusettevõtetele oli 2022. aastal oluliselt väiksem kui 2021. aastal. Ukraina sõja ja seotud sanktsioonide tõttu kõrvaldasid jaemüüjad müügilt Vene ja Valgevene päritolu kaubad ning pidid tarneahelaid kiirelt uuendama.

2022. aastal mõjutas Eesti majandust enim kõrge inflatsioon, Statistikaameti andmetel tõusis tarbijahinnaindeks 2022. aastal 2021. aasta keskmisega võrreldes 19,4%. Tarbijahinnaindeksi suurimaks mõjutajaks olid 2022. aastal eluasemega seotud hinnamuutused, mis kokku andsid kogutõusust kaks viiendikku. Toit ja mittealkohoolsed joogid andsid kogutõusust ligi veerandi. Eesti Panga prognooside kohaselt peaks hinnakasv 2023. aastal aeglustuma ning jõudma aasta teises pooles lähemale tavapärasemale tasemele.

Statistikaameti esialgsetel andmetel oli jaekaubandusettevõtete müügitulu 2022. aastal kokku 10,5 miljardit eurot. Võrreldes 2021. aastaga suurenes müügitulu püsivhindades 2%. Müügitulu suurenes tööstuskaupade kauplustes 3% ning toidukauplustes vähenes 3%.

Kuna sõda Ukrainas jätkub, siis püsib majanduse väljavaate ja prognooside suhtes suur ebakindlus.

Aruande koostamise hetkel hindab juhtkond äritegevust siiski stabiilseks ning on valmis vastavalt olukorrale oma tegevust ümber korraldama.

STOCKMANN AS kontaktid

Dropdown

kõik artiklid

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.