Turundusnimekirja loomine on imelihtne: aga kuidas see käib ja millal kaaluda vastava teenuse tellimist?
Turundusnimekirjade koostamine on väga oluline osa paljude ettevõtete turundusstrateegiast. See võimaldab ettevõtetel leida uusi kliente ning partnereid, suurendada müüki ja tõsta oma brändi tuntust. Samuti aitab see ettevõtetel jõuda oma sihtgrupini, säästa aega ja ressursse ning saavutada oma eesmärke kiiremini.
Turundusnimekirjade loomine võib olla üsna lihtne ja kiire protsess, kui kasutada selleks õigeid tööriistu ja meetodeid. Üks võimalus on kasutada erinevaid äriinfo porteale, mis võimaldavad filtrite abil leida sobivaid ettevõtteid vastavalt näiteks asukohale, tegevusalale või juriidilisele vormile. Näiteks ScoreStorybooki portaalis on olemas terve hulk filtreid, mille abil on võimalik koostada nii kitsamaid kui laiemaid turundusnimekirju.
Turundusnimekirjade loomise protsessis on oluline määrata äriühingute tegevusalad, sest see aitab leida sobivaid ettevõtteid, kellele oma tooteid või teenuseid turundada. Samuti saab ScoreStorybooki portaalis filtreerida juriidilisi isikuid finantsnäitajate, töötajate arvu ning asutamise aja järgi. Nii on võimalik välja filtreerida lühemat aega tegutsenud ettevõtted, mis ka reaalselt töötavad.
Kui ettevõttel on aga vaja suuremat ja põhjalikumat nimekirja, võib olla mõistlik kaaluda turundusnimekirjade loomise teenuse tellimist. Sellisel juhul koostatakse nimekiri juba soovitud ettevõtete ja nende otsustajate kontaktidega ning ei pea muretsema nende uuendamise pärast, sest ScoreStorybooki klientidele on juba loodud nimekirja uuendused täiesti tasuta. Näiteks 1Contact võimaldab leida uusi kliente rohkem kui 260 000 Eesti ning 123 miljoni mujal maailmas tegutseva ettevõtte hulgast.
Turundusnimekirjade loomine võib olla ajamahukas protsess, kuid see tasub ennast kindlasti ära. Õige sihtgrupi leidmine ja turundustegevuste suunamine sellele võib tõsta müüki ning aidata ettevõttel saavutada oma eesmärke kiiremini. Seega tasub põhjaliku ja sihitud turundusnimekirja koostamisele kindlasti aega ja ressursse pühendada.
Loe kogu artiklit, et saada täielik ülevaade turundusnimekirja loomisest ja kaaluda, millal võiks olla mõistlik tellida vastava teenuse abi.
Kommentaarid (0)