Rohkema info nägemiseks:

ABESTOCK AS

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Ärimeedialehel külastusi - 6788; jälgijaid - 61. Arvustusi - 1; Artikleid 1+ "Kirjuta ABESTOCK AS kohta arvamuslugu!"

ABESTOCK AS hetkeolukord

Juba 6788 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 61 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 5,0 punktiga ja kommenteeritud 2 korda.

Tegevusaruanne 2023

AbeStock AS tegevusalaks on toidu-, lemmiklooma-, esmatarbe-, tööstus- ja elektroonikakaupade hulgimüük kaubamärkide omanike ametliku esindajana. Tuntumad kaubamärgid on Braun, Oral-B, Panzani, Mondelez, Frosch, Duracell, Paulig, Santa Maria, Ariete, Milka, FinnCrisp,

Paloma, Dr.Stern, Loodusvägi, Maiasmokk jt

Majandustulemused

AbeStock AS müügitulu 2023. aastal oli 44 257 775 eurot (2022. aastal 39 212 311 eurot), mis on 12,9% võrra suurem kui 2022. aastal.

Müügitulu kasv põhines eelkõige hinnatõusudel, mis tulenesid sisendite hinnatõusudest. Tugevat kasvutempot näitasid ka Baltikumi e-kaubanduse kliendid.

Aruandeaastal jätkati ettevõtte arendustegevuse raames e-poodide Abestore ja Veinisõber arendust, samuti majandustarkvara täiustamist. Neid arendustegevusi plaanitakse jätkata ka 2024. aastal.

AbeStock AS 2023. aasta puhaskasum oli 1 240 837 eurot (2022. aastal 1 545 422 eurot). Kasumi vähenemist mõjutasid toodete marginaali langus ning tööjõu- ning mitmesuguste tegevuskulude kasv.

AbeStock AS keskmine töötajate arv taandatuna täistööajale oli 2023. aastal 75 (2022. aastal 78). Töötajate tööjõukulu (koos sotsiaalmaksuga) oli 3 199 206 eurot (2022. aastal 2 813 158 eurot). Juhatuse liikmele arvestati juhatuse liikme tasu 165 959 eurot (2022. aastal 93 484 eurot), nõukogu esimehele arvestati liikmetasu 12 000 eurot (2022. aastal 12 000 eurot), nõukogu liikmetele liikmetasu ei makstud.

2023. aastal mõjutas AbeStock AS-i tegevust mitmed olulised makromajanduslikud tegurid. Üldine majanduskasv oli mõõdukas, kuid inflatsioonisurve tõttu tõusid paljudes valdkondades hinnad. Eriti tugev oli toorainete ja energiahindade kallinemine, mis mõjutasid otseselt tootmiskulusid ning seega ka müügihindu.

Hooajalisus mõjutab AbeStock AS äritegevust kvartaalselt ja ei oma mõju majandusaastale tervikuna, tooteportfellis on mõningaid hooajalisi tooteid ning jõuluhooajal suureneb oluliselt koduelektroonika müük. AbeStocki äritegevusega ei kaasne olulisi keskkonna- ja sotsiaalseid mõjusid.

Ettevõtte valuutakursi risk on madal, kuna peamiselt toimub sisseostatava kauba eest tasumine eurodes. Ettevõtte laenukohustis on seotud

Euriboriga. Aruandeaasta Euribori tõus põhjustas intressikulude kasvu. Eeldatavalt jäävad intressikulud sarnasele tasemele ka järgmisel aastal, kuna Euribori tase tõenäoliselt oluliselt ei muutu.

Ettevõtte tegevust iseloomustavad järgmised suhtarvud:

Peamised finantssuhtarud 2023 2022

Müügitulu kasv 12,9% 13,0%

Müügitulu puhasrentaablus 2,80% 3,94%

Omakapitali osakaal 47,9% 49,5%

Omakapitali puhasrentaablus (ROE) 17,1% 23,7%

Lühiajaliste kohustiste kattekordaja 1,8 1,9

Suhtarvude arvutamisel on kasutatud järgnevaid valemeid: (cid:127) Müügitulu kasv (%) = (müügitulu 2023 – müügitulu 2022) / müügitulu 2022 x 100 (cid:127) Müügitulu puhasrentaablus (%) = puhaskasum / müügitulu x 100 (cid:127) Omakapitali osakaal (%) = omakapital / bilansimaht x 100 (cid:127) Omakapitali puhasrentaablus (ROE, %) = puhaskasum / aasta keskmine omakapital x 100 (cid:127) Lühiajaliste kohustiste kattekordaja (kordades) = käibevara / lühiajalised kohustised

Tegevusplaanid 2024. aastal 2024. aasta peamiseks väljakutseks on hinnasurve, mis on kaasa toonud hinnasõja, kampaaniate intensiivuse ning müügikulude kasvu.

Hinnakasv küll pidurdub aga tarbijate ostukäitumine järgib kiivalt kampaaniapakkumisi ning soodushindu. Näeme, et viimaste aastate hinnatõusud on mõjutanud oluliselt ka paljude tootekategooriate müügitrende ning tarbimise dünaamikat. See omakorda on mõjutanud kaubanduse hinnastust, tootesortimente ning kampaaniate efektiivsust. Sarnaseid trende näeme ka tootjate tegevustes, kus uute toodete arendust, turundustuge ning investeeringuid pigem optimeeritakse. Kasumikasvu ootuses otsivad tootjad ka uut strateegiat turgude teenindamiseks, kaupade otsetarne ning teeninduskulde optimeerimise näol. Selle otsest mõju tunneme tootepaigutusteenuse huvi languses

ABESTOCK AS kontaktid

Dropdown

kõik artiklid

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.