Rohkema info nägemiseks:

WOLF HOTEL OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Ärimeedialehel külastusi - 933; jälgijaid - 11. Arvustusi - 4; Artikleid 1+ "Kirjuta WOLF HOTEL OÜ kohta arvamuslugu!"

WOLF HOTEL OÜ hetkeolukord

Juba 933 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 11 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 3,8 punktiga aga kommenteeritud ei ole.

Tegevusaruanne 2023

Wolf Hotel OÜ alustas majandustegevust 2017. a mais. Ettevõte põhitegevusalad on hotelli-, restorani- ning konverentsiteenuste pakkumine

Hestia hotelligruppi kuuluvale hotellile Hestia Hotel Susi. Põhieesmärgiks järgmisel majandusaastal on suurendada majutusteenuse käivet erinevates kliendisegmentides, tõsta toitlustusteeninduse kasumlikkust ja majandada hotelli heaperemehelikult.

Ettevõte on seadnud eesmärgiks tegeleda enam ja sihipäraselt vastutustundliku ettevõtluse printsiipidega ja ESG tegevuste strateegilise planeerimisega. Hestia Hotel Group on koostanud grupiülese strateegia „Hestia strateegiline juhtimine ÜRO kestliku arengu tegevuskava järgi“ ja võtnud selle oma järgnevate lähiaastate vastutustundliku ettevõtluse tegevuskava aluseks. Ettevõte on valinud Agendas sisalduvast 17 eesmärgist 7, mille kokkupuude külalislahkuse sektoris on suur. Valitud eesmärkideni jõudmiseks tegeleb ettevõte järjepidevalt erinevate mõõtmistega, et muuta organisatsioon kestlikumaks.

Meie „Focus“ põhineb kolmel suuremal alamgrupil:

Keskkonnamõjurid - energiatarbimine, vee- ja õhureostus, ressursikasutus ja jäätmeteke.

Sotsiaalse keskkonna mõjurid - ettevõtte töötajad, nende turvalisus ja töökeskkond, motivatsioon ja rahulolu.

Külalised, kliendid - nende teavitamine ja kaasamine strateegia saavutamisse ning tagasiside ja sellega seotud muutuste juhtimine.

Lisaks igapäevasele hotellijuhtimisele tegeleme rohelise mõttelaadi juurutamisega nii hotelli töötajate kui ka külastajate hulgas. Eesmärk on järgida Hestia hotelligrupi jätkusuutlikkuse strateegiat ja neid toetavaid teenindustavasid – vähem ressursikasutust, enam taaskasutust ja nutikaid IT-tehnilisi lahendusi. Eelistame teenuste või toodete ostmisel neid tarnijaid, kes tegutsevad rohepöörde eesmärke silmas pidades.

Suuremat mõjusfääri omavate koostööpartnerite puhul ootame partneri jätkusuutlikkuse strateegia olemasolu või vähemalt selle koostamise poole liikumist.

Ettevõtte plaan on vähendada loodust saastavate toodete ja materjalide kasutamist ning detailsemalt tegeleda prügi sorteerimisega ja teenuste ringdisainimisega.

Tänu tööstussektori langusele majanduses, saab 2024. aasta olema väljakutsete periood väike- ja keskmise suurusega tööstusettevõtetele, mille kontsentratsioon on suurem piirkonnas, kus paikneb Hestia Hotel Susi. Ettevõtte võimaluseks on positsioneerida teistele turgudele või segmentidele, et tagada piisav külastajate voog. Eesmärgiks on 2024. aasta jooksul viia hotell vastavusse rahvusvahelise keskkonnamärgise

Green Key nõuetega, et olla atraktiivne toode järjest enam rohemõtleva külastaja ja ettevõtete eelistuses. Samuti on eesmärgiks tõsta läbi tööprotsesside parendamise ja töötajate koolituste ettevõtte efektiivsust.

Aruandeaastal oli Wolf Hotel OÜ müügitulu 1,62 mln (2022.a 1,66 mln) eurot.

Kaupade, materjali ja teenuste kulud kokku olid aruandeaastal 0,89 mln (2022. a 0,81 mln) eurot.

Peamised finantssuhtarvud: 2023 2022

Puhasrentaablus 5% 17%

Lühiajaliste kohustuste kattekordaja 5,5 5,9

ROA 7% 23% * Puhasrentaablus (%) = puhaskasum / müügitulu * 100 * Lühiajaliste kohustuste kattekordaja (kordades) = käibevara / lühiajalised kohustused * ROA (%) = puhaskasum / varad kokku * 100

WOLF HOTEL OÜ kontaktid

Dropdown

kõik artiklid

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.