TTÜ MAJANDUSTEADUSKONNA ÜLIÕPILASKOGU MTÜ
Tegevuslugu
Ettevōtte juhtkond, meeskond ja kontaktid
TTÜ MAJANDUSTEADUSKONNA ÜLIÕPILASKOGU MTÜ hetkeolukord
Juba 611 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 5 Storybooki kasutajat. Ettevõttele hinnanguid antud ei ole ja kommentaarid puuduvad samuti.
Tegevusaruanne 2022
2022 aasta on olnud MTÜKi jaoks väga tegevuste rohke aasta, mis on endaga kaasa toonud juba toimunud suuri muutusi, uusi projekte või suurte plaanide esimesi samme. Meiega on liitunud sel aastal enneolematult palju liikmeid, mille üheks põhjuseks on kindlasti viirusest tulenevate piirangute lõpp ja võimalus üritusi korraldada, ent kindlasti oleme pannud ka suurt rõhku liikmete värbamisse.
Personali valdkonnal oli aasta esimeses pooles palju sündmusi, mille hulka kuulusid MTÜKi esimesed talimängud ja ka talisuplus.
Talimängudest on plaanis teha traditsioon ning pakkuda tudengitele võimalust osaleda ühel toredal sportlikul üritusel. Lisaks toimus MTÜKi liikmetele kevadväljasõit, kus osales väga palju aktiivseid tudengeid. Vilistlastele korraldatud õhtul osales umbes 50 inimest ning ürituse tagasiside oli positiivne. Toimusid ka mitmed väiksemad motivatsiooniüritused liikmetele.
Kultuur- ja sotsiaalvaldkond sai uueks nimeks kultuuri- ja partnerlus valdkond, mille ülesannete hulka kuulub nüüdsest ka partnerlussuhted.
Algust tehti sponsorlus süsteemi loomisega, mille eesmärk on kaardistada meie ürituse sponsoreid ning luua paremad suhted koostööpartneritega. Üheks suurimaks projektiks oli välisreis Rootsi, mille käigus külastati Stockholm Business Schooli ja tutvuti sealse tudengiaktivismiga. Teiseks suureks ürituseks oli edukalt korraldatud kevadbankett. Tudengitele sai lisaks korraldatud online mängude turniir.
Turundus- ja kommunikatsiooni valdkond pani kevadsemestril suurt rõhku MTÜKi Podcastile. Välja sai antud 11 episoodi koos erinevate külalisesinejatega. Toimus kaks Facebooki reklaami haldamise koolitust liikmetele. Ning lisaks sai osaletud TalTechi Virumaa ja Tartu Kolledži kooli messidel, kus tutvustati lühidalt MTÜKi tegemisi, Podcasti ja TalTech Business Forumit.
Haridus valdkonna suurimaks sündmusel sel aastal oli esmakordselt toimuv konverentsi laadne üritus TalTech Business Forum, mille eesmärk on tuua aktuaalsed majandusteemad tudengiteni. Investeerimisõhtute suurimaks ürituseks oli maksustamise töötuba, kus liikmed said ülevaate investeeringute maksustamise põhimõtetest. Investeerimisõhtud korraldasid ka liikmetele investeerimisalase lauamängu “Cashflow” mängimise õhtu. Kevade lõpus toimus ka suurüritus, kus kutsusime esinema koolitaja Epp Kärsini. Üritus osutus väga edukaks, leidis palju kõlapinda ning täitis saali tudengite, õppejõudude ja väliskülalistega. Samuti käisid ka meie liikmed kevadel külas Majandus- ja
Kommunikatsiooniministeeriumis, kus nad said täpsemalt tutvuda ministeeriumi maja ja tööga.
Suvel toimusid liikmete motivatsiooniüritused ning juhatuse üleandmine. Lisaks sai uus juhatus planeerida uue semestri üritusi ja panna enda jaoks paika oma mandaadi jooksul täidetavad eesmärgid.
Sügissemestril oli üheks suureks eesmärgiks leida pikaajalised sponsorid ja koostööpartnerid. Tänaseks oleme alustanud koostööd PwC ja
LHV-ga. Lisaks oleme alustanud tudengitele suunatud Investeerimisfondi loomisega koostöös TTÜ MTÜ Majandusteaduskonna Tudengifondiga.
Personalivaldkonnas sai alguse uus enesearengu projekt, mille eesmärgiks on tuua tudengiteni koolitused ja enesearengu võimalused. Palju on toimunud motivatsiooniüritusi, mille raames on käidud põgenemistoas, kakaotseremoonial, annetus eesmärgil kingituste ühispakkimine jpm.
Kultuuri- ja partnerlus valdkonnas toimusid sügisel väga edukalt rebaste ristimine ja avalöök. Mõlemad üritused möödusid suurema osalenute arvuga kui olime arvestanud, mis muidugi tegelikult on hea märk, et oleme ennast hästi turundanud ja kontakte uute tudengitega loonud. Lisaks selle valdkonna raames korraldatud TalTech jõulupeol tegime koostööd mitme erineva üliõpilaskogu ja organisatsiooniga. Samuti on arenenud ja täienenud meie sponsorlus süsteem, mis aasta algul kavasse võeti.
Turundus- ja kommunikatsiooni valdkonnas on toimunud sel sügisel suured muutused. Uuenduskuuri on saanud meie senised sotsiaalmeedia platvormid ning lisandunud on nende hulka LinkedIn ja TikTok. Samuti on alustatud MTÜKi kui brändi loomist, mille hulka kuulub ka visual identity. Oleme sel aastal ka liikunud vilistlastportaali, et leida uusi ja hoida vanu häid kontakte meie vilistlastega. Sealhulgas oleme alustanud ka koostööd majandusteaduskonna turundusjuhiga. Sel aastal alustame taas Praktikalaada projektiga, mille sisend tuli meile nii PwC-lt kui ka õppenõustajalt. Oleme loomas ka MTÜKile oma veebilehte. Korraldasime turundusalase koolituse brändingu teemal ning kutsusime sinna ka teisi üliõpilaskogusid ja organisatsioone.
Haridusvaldkonnas oli sügisel väga edukaks ürituseks investeerimisõhtu LHV-ga, kuhu tuli osalema ligikaudu 80 inimest. Oleme aidanud kaasa
EuroTeqi propageerimisel ning tegime nende esindajatega ühise õhtu. Ettevõtete külastuse raames sai külas käidud mitmetel ettevõtetel, mille hulgas oli nii LHV kui ka Eesti Pank. Oleme osa võtnud Üliõpilasesinduse korraldatud hommikukohvikutest ja panustanud oma mõtetega kooli arengusse. Tudengitele korraldatud töövarjuprojekt oli väga edukas ning osalejaid oli rohkem kui oodati. Samuti oli tore, et sellest olid huvitatud väga paljud erinevad ettevõtted erinevatest valdkondadest.
TTÜ MAJANDUSTEADUSKONNA ÜLIÕPILASKOGU MTÜ kontaktid
Ettevõtte suurimad koostööpartnerid
Lisa uus koostööpartner
Dropdown
Esita kaebus
Vali kommentaari tunnus, mida arvad, et see sisaldab:
Soovid teatada sobimatust kommentaarist.
Kas oled kindel?
Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?