Rohkema info nägemiseks:

EESTI E-KAUBANDUSE LIIT MTÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Ärimeedialehel külastusi - 3960; jälgijaid - 95. Arvustusi - 0; Artikleid 0 "Kirjuta EESTI E-KAUBANDUSE LIIT kohta arvamuslugu!"

EESTI E-KAUBANDUSE LIIT MTÜ hetkeolukord

Juba 3960 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 95 Storybooki kasutajat. Ettevõttele hinnanguid antud ei ole ja kommentaarid puuduvad samuti.

Tegevusaruanne 2023

2023. a. majandusaasta tegevuste kokkuvõte 2023.a. peamine liidu fookus oli jätkusuutlikusel (rahvusvaheline konkurentsivõime, areng, keskkonnateadlikus). Eesmärgiga tõsta liikmete kompetentsi, arendada E-smaspäeva, tõsta usaldusmärgise “Turvaline ostukoht” teadlikkust kui üldiselt tarbijate teadlikust Eesti e-poodidest ostmise eelistest. Tõstsime investeeringuid turndustegevusse ja nähtavust kampaaniates, mis konverteerub liikmete kasusse ning liidu üldisesse eesmärki. Korraldasime 12 koolitust ja seminari, mida väisas rohkem, kui 2000 inimest. Rääkisime kaasa mitmetes seadustes ja töögruppides, tegime tõhusat koostööd erinevate instantside, ministeeriumite ja riigisektoriga. Korraldasime Riigikogu e-kaubanduse uue toetusrühma nin kvartaalsed kohtumised MKMi ja TTJAga e-kaubanduse ümarlaua näol.

Liidu eesmärke toetasid alljärgenavd tegevused: (cid:127) e-kaubanduse arendamine Eestis koostöös ministeeriumite ja riigiametitega (ümarlauad ja kohtumised tarbijakaitseametis, maksu- ja tolliametis, majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumis, rahandusministeeriumis, keskkonnaministeeriumis); (cid:127) usaldusmärgise “Turvaline ostukoht” väljastamine ja kontroll; (cid:127) liikmete huvide esindamine õigusloomes (cid:127) e-kaubanduse statistika loomine, kokku kogumine ja kontroll

Koolitused

Organiseeriti 1 e-kaubanduse Baltikumi ülene konverents ja 1 turundusseminar, lisaks igakuised hommikuseminarid liikmetele.

Kampaaniad ja konkursid “E-smaspäeva” korraldasime esimest aastat 4x, tavapärase 2 korra asemel. Lisaks Turvalise Ostukoha meediakampaania aprillis ja oktoobris.

Koostöö

Tarbijakaebuste komisjoni istungitel e-kauplejate esindamine

Eesti Pangaga koostöös e-kaubanduse käibe statistika

Omniva, Smartposti ja DPDga koostöös e-kaubanduse siseriiklik pakiautomaatide mahu igakuine statistika

Majandus- ja Kommunikatsiooni ministeeriumi, EMTA ja Tarbijakaitse ametiga koostöös mitmed töögrupid ja algatused

Riigikogu e-kaubanduse toetusrühm

Rahvusvaheline koostöö

Euroopa e-kaubandusliitude katusorganisatsiooni eCommerce Europe liikmelisus

Meediakajastus

Liidu seisukohta, e-kaubanduse teemalisi arvamusartikleid ja pressiteateid on aasta jooksul avaldanud Äripäev, Kaubandus.ee, Ärileht,

Geenius.ee, Postimees ja Delfi. Liit on üles astunud Äripäeva raadios, Vikerraadios ja esinenud ETV Terevisioonis, TV3 uudistes jpm.

Liidu eesmärgid 2024 majandusaastaks

Liidu põhifookuseks on liikmeskonnale pakutavate teenuste kõrge kvaliteet ning lisandväärtuse ja toe pakkumine. Eesti e-kaubanduse valdkonna usalduse veelgi kõrgemalt tõstmine.

“Turvaline ostukoht” tuntuse kasvatamine ning meediakampaaniad. E-kauplemist puudutavas seadusandluses kaasa rääkimine ning liikmete huvide eest seismine. E-smaspäeva korraldamine 4 korda 2024.a.

Peamised finantsnäitajad 2023 2022

Müügitulu (EUR) 326 962 272 176

Liikmetelt laekunud tulu (EUR) 205 792 190 845

Käibe kasv % 20,13 27,39

Lühiajaliste kohustuste kattekordaja 1,57 2,16

Finantsnäitajate leidmisel kasutatud valemid:

EESTI E-KAUBANDUSE LIIT MTÜ kontaktid

Dropdown

kõik artiklid

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.