EESTI E-KAUBANDUSE LIIT MTÜ
Tegevuslugu
Ettevōtte juhtkond, meeskond ja kontaktid
EESTI E-KAUBANDUSE LIIT MTÜ hetkeolukord
Juba 3960 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 95 Storybooki kasutajat. Ettevõttele hinnanguid antud ei ole ja kommentaarid puuduvad samuti.
Tegevusaruanne 2023
2023. a. majandusaasta tegevuste kokkuvõte 2023.a. peamine liidu fookus oli jätkusuutlikusel (rahvusvaheline konkurentsivõime, areng, keskkonnateadlikus). Eesmärgiga tõsta liikmete kompetentsi, arendada E-smaspäeva, tõsta usaldusmärgise “Turvaline ostukoht” teadlikkust kui üldiselt tarbijate teadlikust Eesti e-poodidest ostmise eelistest. Tõstsime investeeringuid turndustegevusse ja nähtavust kampaaniates, mis konverteerub liikmete kasusse ning liidu üldisesse eesmärki. Korraldasime 12 koolitust ja seminari, mida väisas rohkem, kui 2000 inimest. Rääkisime kaasa mitmetes seadustes ja töögruppides, tegime tõhusat koostööd erinevate instantside, ministeeriumite ja riigisektoriga. Korraldasime Riigikogu e-kaubanduse uue toetusrühma nin kvartaalsed kohtumised MKMi ja TTJAga e-kaubanduse ümarlaua näol.
Liidu eesmärke toetasid alljärgenavd tegevused: (cid:127) e-kaubanduse arendamine Eestis koostöös ministeeriumite ja riigiametitega (ümarlauad ja kohtumised tarbijakaitseametis, maksu- ja tolliametis, majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumis, rahandusministeeriumis, keskkonnaministeeriumis); (cid:127) usaldusmärgise “Turvaline ostukoht” väljastamine ja kontroll; (cid:127) liikmete huvide esindamine õigusloomes (cid:127) e-kaubanduse statistika loomine, kokku kogumine ja kontroll
Koolitused
Organiseeriti 1 e-kaubanduse Baltikumi ülene konverents ja 1 turundusseminar, lisaks igakuised hommikuseminarid liikmetele.
Kampaaniad ja konkursid “E-smaspäeva” korraldasime esimest aastat 4x, tavapärase 2 korra asemel. Lisaks Turvalise Ostukoha meediakampaania aprillis ja oktoobris.
Koostöö
Tarbijakaebuste komisjoni istungitel e-kauplejate esindamine
Eesti Pangaga koostöös e-kaubanduse käibe statistika
Omniva, Smartposti ja DPDga koostöös e-kaubanduse siseriiklik pakiautomaatide mahu igakuine statistika
Majandus- ja Kommunikatsiooni ministeeriumi, EMTA ja Tarbijakaitse ametiga koostöös mitmed töögrupid ja algatused
Riigikogu e-kaubanduse toetusrühm
Rahvusvaheline koostöö
Euroopa e-kaubandusliitude katusorganisatsiooni eCommerce Europe liikmelisus
Meediakajastus
Liidu seisukohta, e-kaubanduse teemalisi arvamusartikleid ja pressiteateid on aasta jooksul avaldanud Äripäev, Kaubandus.ee, Ärileht,
Geenius.ee, Postimees ja Delfi. Liit on üles astunud Äripäeva raadios, Vikerraadios ja esinenud ETV Terevisioonis, TV3 uudistes jpm.
Liidu eesmärgid 2024 majandusaastaks
Liidu põhifookuseks on liikmeskonnale pakutavate teenuste kõrge kvaliteet ning lisandväärtuse ja toe pakkumine. Eesti e-kaubanduse valdkonna usalduse veelgi kõrgemalt tõstmine.
“Turvaline ostukoht” tuntuse kasvatamine ning meediakampaaniad. E-kauplemist puudutavas seadusandluses kaasa rääkimine ning liikmete huvide eest seismine. E-smaspäeva korraldamine 4 korda 2024.a.
Peamised finantsnäitajad 2023 2022
Müügitulu (EUR) 326 962 272 176
Liikmetelt laekunud tulu (EUR) 205 792 190 845
Käibe kasv % 20,13 27,39
Lühiajaliste kohustuste kattekordaja 1,57 2,16
Finantsnäitajate leidmisel kasutatud valemid:
EESTI E-KAUBANDUSE LIIT MTÜ kontaktid
Ettevõtte suurimad koostööpartnerid
Lisa uus koostööpartner
Dropdown
Esita kaebus
Vali kommentaari tunnus, mida arvad, et see sisaldab:
Soovid teatada sobimatust kommentaarist.
Kas oled kindel?
Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?