S-PRO OÜ hetkeolukord
Juba 2096 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 8 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,5 punktiga aga kommenteeritud ei ole.
Tegevusaruanne 2024
S-Pro OÜ asutati 30.03.2012. Ettevõtte põhitegevuseks aruandeaastal 2024 oli jätkuvalt audiovisuaalsete ärilahenduste esindamine ning distributsioon Baltiriikides ning Soomes. Ettevõtte peamisteks esindatavateks kaubamärkideks on rahvusvaheliselt tuntud tootjad nagu Sony
Professional, Harman Professional, Bosch Video Security, Bose Professional, Electro-Voice jt. tuntud kaubamärgid. Peamisteks kaubagruppideks on videoekraanid, projektorid ja videoturvalahendused, lisandunud on ka erinevad audiovisuaalseadmed ja – kontrollseadmed ning tarvikud. Kaubagruppide kohta saab ülevaate www.s-professional.eu.
Ettevõtte käive oli 2024. aastal 4 miljonit eurot (2023: 3,3 miljonit) ning kasum 85 tuhat eurot (2023: kasum 6 tuhat eurot).
2024. aastal oli majanduskeskkond Eestis ning naaberriikides väljakutseid pakkuv kuid siiski õnnestus ettevõttel suurendada käivet ning kasumlikkust. Eelkõige mõjutasid majanduskeskkonda Ukraina sõda, energiahindade kiire kasv ning kõrge inflatsioonitase.
Järgmisel aruandeaastal on plaanis jätkata senise tegevusega ning fokusseerida väärtuspõhiste lahenduste pakkumisele nii traditsioonliste kui ka online kanalite kaudu. Plaan on jätkuvalt orgaaniliselt kasvatada kõigi kaubagruppide käivet.
Ettevõtte keskmine töötajate arv aruandeaastal oli 3 (2023: 3) ning tasudeks maksti kokku 91 tuhat eurot (2023: 92 tuhat eurot). Juhatuse liikme töötasu moodustas sellest 38 tuhat eurot (2023: 38 tuhat eurot), juhatuse liikmetele soodustusi ei tehtud. Töötasud on toodud ilma sotsiaalmaksudeta.
Ettevõtte peamised finantsnäitajad aruandeaasta kohta on näha järgnevas tabelis:
Näitaja 2024 2023
Puhasrentaablus 2,1% 0,2%
Lühiajaliste kohustuste kattekordaja 1,93 2,02
ROA 7,22% 0,5%
ROE 14,28% 1,1%
Suhtarvude arvutamisel kasutatud valemid: • Puhasrentaablus (%) = puhaskasum / müügitulu * 100 • Lühiajaliste kohustuste kattekordaja (kordades) = aasta käibevara / aasta lühiajalised kohustused • ROA (%) = puhaskasum / aasta keskmised varad kokku * 100 • ROE (%) = puhaskasum / aasta keskmine omakapital kokku * 100
Ettevõte keskendub jätkuvalt projektipõhiste lahenduste pakkumisele. Sellest tulenevalt mõjutab müüki projektide realiseerumine (sh projekteerijate ja hankijate koolitus, projekteerimine, hangete realiseerumine, ehitustegevuse lõpp, projektide kasutuselevõtt). Ettevõte oma tegevusega otseselt olulisi keskkonna- ja sotsiaalseid muudatusi ei tekita, kuid toetab ja jälgib nii üldkehtivaid norme kui ka tootjate poolt kasutatavaid keskkonna säästmise põhimõtteid.
Valuuta- ja finantsriske minimeerib ettevõte läbi konservatiivse finantspoliitika ning kontsernisisese
Kommentaarid (0)