VIA MEDIA OÜ
Tegevuslugu
Ettevōtte juhtkond, meeskond ja kontaktid
VIA MEDIA OÜ hetkeolukord
Juba 2259 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 15 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,5 punktiga aga kommenteeritud ei ole.
Tegevusaruanne 2023
12.09.1997 tegevust alustanud OÜ VIA Media on rahvusvahelise meediaagentuuriketi Mindshare assotsieerunud liige. Ettevõtte põhitegevusalaks on meediastrateegiate loomine ja meediakampaaniate planeerimine nii kohalikesse kui globaalsetesse meediakanalitesse. Lisaks tegeleme tarbija käitumise ja brändi uuringutega, meediaalaste koolitustega ning pakume oma klientidele turunduse ja meedia konsultatsioone.
OÜ VIA Media emaettevõtjaks on AGE Com OÜ.
Ettevõte on liikunud järjest enam turunduse ja kommunikatsiooni terviklahenduste, sealhulgas meediategevuste tasuvuse analüüsi ja turundusalaste konsultatsioonide pakkumise suunas.
Aastal 2023 moodustas müügitulu 2,6 miljonit eurot (s.h. 23% eksport ja 77% müük Eestisse), mis oli võrreldes eelneva majandusaastaga ca 18% väiksem.
Kulutusi töötajate ametialaseks koolitamiseks ja nende professionaalsete oskuste arendamiseks tehti 2023. aastal summas 7,2 tuhat eurot. Investeeringuid töötajate koolitusse on plaanis jätkuvalt kasvatada.
Keskmine töötajate arv aruandeperioodil oli 13 ning palkadeks ja puhkusetasudeks arvestati kokku 413,4 tuhat eurot, sealhulgas osaühingu juhatuse liikmetele 59,2 tuhat eurot juhatuse liikme tasu.
2023. aastal oli ettevõtte üks olulisemaid eesmärke tööprotsesside efektiivsuse kasvatamine ja kulude optimeerimine, mille tulemusel suudeti majandusaasta lõpetada taas kasumiga.
OÜ VIA Media põhieesmärgiks järgmisel majandusaastal on tulubaasi kasvatamine läbi nii kliendiportfelli laiendamise kui olemasolevatele klientidele lisateenuste pakkumise. Jätkuvalt oluline on meie poolt pakutavate teenuste kvaliteedi täiustamine ning teenuste paketi laiendamine. Plaanis on edasi arendada meie kasutuses olevaid tarkvaralahendusi, et muuta tööprotsess efektiivsemaks, samuti luua uusi infotehnoloogilisi abivahendeid optimeerimaks meediaplaneerimist ning tõstmaks selle kvaliteeti. Lisaks suuname suurema fookuse ärianalüütika kompetensi kasvule ning visuaalide kohandamisele vastavalt meediakanalitele ning –pindadele.
2023. aastal lisandus meie kliendiportfelli mitmeid uusi ettevõtteid, nii rahvusvahelisi kui kohalikke.
Peamised finantssuhtarvud: 2023 2022
Müügitulu (€) 2 619 251 3 182 471
Käibe kasv / kahanemine (%) -17,70 -10,49
Puhaskasum / -kahjum (€) 15 698 -117 852
Puhasrentaablus (%) 0,60 -3,70
Lühiajaline kohustuste kattekordaja (kordades) 1,55 1,35
ROA (%) 2,97 -17,85
ROE (%) 8,18 -66,88
Finantssuhtarvude arvutamise metoodika:
Käibe kasv (%) = (müügitulu 2023 – müügitulu 2022) / müügitulu 2022 * 100
Puhasrentaablus (%) = puhaskasum(-kahjum) / müügitulu * 100
Lühiajaliste kohustuste kattekordaja (kordades) = käibevara / lühiajalised kohustused
ROA (%) = puhaskasum(-kahjum) / varad kokku * 100
VIA MEDIA OÜ kontaktid
Ettevõtte suurimad koostööpartnerid
Lisa uus koostööpartner
Dropdown
Esita kaebus
Vali kommentaari tunnus, mida arvad, et see sisaldab:
Soovid teatada sobimatust kommentaarist.
Kas oled kindel?
Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?