Rohkema info nägemiseks:

ÖUN DRINKS OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Ärimeedialehel külastusi - 27896; jälgijaid - 17. Arvustusi - 3; Artikleid 1+ "Kirjuta ÖUN DRINKS OÜ kohta arvamuslugu!"

ÖUN DRINKS OÜ hetkeolukord

Juba 27 896 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 17 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 5,0 punktiga ja kommenteeritud 1 kord.

Tegevusaruanne 2022

OÜ Öun Drinks on Eesti erakapitalil põhinev ettevõte, mis asutati 14. veebruaril 2012. Ettevõtte peamine eesmärk on väärtustada Eesti õuna, kasutades seda kohaliku õunamahla baasil mahejookide tootmise ja turustamise kaudu. See on unikaalne lähenemine, mis aitab kaasa kohaliku põllumajanduse arengule ja pakub tarbijatele kvaliteetseid, tervislikke jooke.

Müügi osas on OÜ Öun Drinks jätkuvalt näidanud märkimisväärset kasvu nii Eesti kui ka eksporditurgudel. Eestis kasvas ettevõtte toodete müügimaht võrreldes eelmise aastaga 23%, samas kui eksporditurgudel kasvas müük lausa 111%. See näitab, et ettevõtte tooted on üha populaarsemad ja tarbijad hindavad nende kvaliteeti ja maitset.

Covid-19 pandeemia mõjutas ettevõtet aasta alguses, kuid mõjud taandusid lõplikult kevade saabumisega. Energia- ja sisendhindade kasv tõstis toodete omahinda, mistõttu tõsteti sügisel ka toodete väljamüügi hindu. Ekspordi osakaal kogu käibest suurenes 15%-ni, mis on märkimisväärne saavutus. Müük Soomes arenes jõudsalt ja uue ekspordi sihtriigina lisandus Malta.

Tootearendus on OÜ Öun Drinks jaoks oluline prioriteet. 2022. aastal tõi ettevõte turule uusi tooteid kõikides tootekategooriates. Limonaadide kategoorias lisandus kirsilimonaad, funktsionaalsete jookide valik täienes kolme uue maitsega: sidrunmeliss, hibisk-ginko ja rabarber-lavendel. Vahujookide kategoorias tõi ettevõte välja uue alamseeria, limited editioni kontseptsiooni, kus koostöös Eesti joogiekspertidega töötatakse igal aastal välja uus maitse. 2022. aastal tuli turule grenadill-võilill vahujook, mis valmis koostöös Kristo Tomingas’ega.

Eesti Joogifestivalil pälvisid Rabarber-lavendel funktsionaalne jook ja Kirss-vaher vahujook hõbemärgi. Eesti Toiduliidu poolt korraldatud Eesti parima toiduaine konkursil said Kirss-vaher vahujook ning Yerba mate funktsionaalne jook ära märgitud toodeteks Lääne-Eesti piirkonnas.

Turunduse osas tegi OÜ Öun Drinks kevadel esimese laiaulatusliku turunduskampaania funktsionaalsetele jookidele. Ettevõte oli tarbijate jaoks nähtav erinevates kanalites ja viis läbi suure hulga toote degusteerimisi. Lisaks tehti erinevaid kampaaniaid ettevõtte e-poes.

Tootmise osas saavutas ettevõte olulise saavutuse, saades toiduohutuse kvaliteedijuhtimissüsteemi FSSC sertifikaadi. Samuti tehti PRIA toel investeering tootmisliini ning õunamahla pressimise süsteemi täiendusse, mis parandas oluliselt tootmise efektiivsust ja võimaldas ettevõttel villida jooke metallpurkidesse.

Järgmise majandusaasta eesmärgid on kohanduda kiirelt muutuvate majandusoludega ja leida uusi müügivõimalusi nii Eestis kui ka välisriikides. Ettevõte plaanib suurendada turunduse tuge müügile ja tuua turule uusi tooteid. Lisaks on eesmärk säilitada FSSC toiduohutuse sertifikaat.

ÖUN DRINKS OÜ kontaktid

Dropdown

kõik artiklid

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.