Rohkema info nägemiseks:

ÖUN DRINKS OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Ärimeedialehel külastusi - 29703; jälgijaid - 17. Arvustusi - 4; Artikleid 10+ "Kirjuta ÖUN DRINKS OÜ kohta arvamuslugu!"

ÖUN DRINKS OÜ hetkeolukord

Juba 29 703 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 17 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 5,0 punktiga ja kommenteeritud 1 kord.

Tegevusaruanne 2024

OÜ Öun Drinks on 14.02.2012 aastal asutatud erakapitalil põhinev ettevõte, mille eesmärk on väärindada Eesti õuna ja teha seda kohaliku õunamahla baasil mahejookide tootmise ja turustamise kaudu.

Müük

Jätkasime müügimahu kasvuga. Kogu müük kasvas 8% võrreldes eelmise aastaga. Eesti müügikasv oli 8%, kusjuures bränditud toodete müügimaht võrreldes eelmise aastaga jäi samale tasemele. Eksporditurgudel kasvas müügimaht 8%. Ekspordi osakaal kogu käibest 2024. aastal oli 8,5 %.

Tootearendus ja Innovatsioon

Aastal 2024 tulime välja kahe uue tootega. Esimene neist oli madala kalorsusega kurk-münt funktsionaalse jook. Teiseks jätkasime oma Limited Edition vahujoogi sarja sinikuslapuu- tüümian vahujoogiga.

2024. aastal jätkusid ettevõtte pingutused jätkusuutlikuma tootmise suunal. Koostöös EMÜ

Polli Aiandusuuringute keskusega viisime lõpuni projekti “Õunte ensümeerimiskatsed õunamahla saagikuse suurendamiseks”, mille tulemusel loodame tootmises suurendada õuntest pressitava õunamahla koguseid. Samuti viisime ettevõttes läbi roheauditi ning koostasime teekaardi tulevikusuundadega jätkusuutlikuma tootmise suunal. Lisaks läbis ettevõtte innovatsioonijuht koolituse ESG toidutootmises, mille järel on ettevõttel võimekus ise paremini oma keskkonnaalaseid eesmärke analüüsida ning jälgida.

Turundus 2024 aastal keskendusime Öun Drinksi brändi arendamisele ja turunduslik fookus oli eelkõige sotsiaalmeedial. Panime ka sel aastal rõhku degusteerimistele, et jõuda lõpp-tarbijani ja saada vahetut tagasisidet toodetele. 2024 aastal oli näha, et parimaks turunduseks on kollane hinnasilt, seega panime palju rõhku müügikampaaniatele jaekettides. Eksporturgudel oli peamiseks turunduslikuks väljundiks messidel osalemine.

Tootmine

Prioriteediks oli FSSC nõuete rakendamine igapäevaellu viisil, mis tagaks järjepideva vastavuse kvaliteedi nõuetega.

Tootmises on otsitud, optimeeritud ja rakendatud tegevusi, et oleksime jätkusuutlikumad.

Eesmärgid järgmiseks majandusaastaks

Esimene fookus on kohanduda kiirelt muutuvate majandusoludega ning nendes tingimustes leida uusi müügivõimalusi nii Eestis kui ka välisriikides. Suurendame turunduse tuge müügile

ÖUN DRINKS OÜ kontaktid

Dropdown

kõik artiklid

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.