ÖUN DRINKS OÜ
Tegevuslugu
Ettevōtte juhtkond, meeskond ja kontaktid
ÖUN DRINKS OÜ hetkeolukord
Juba 28 260 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 16 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 5,0 punktiga ja kommenteeritud 1 kord.
Tegevusaruanne 2023
OÜ Öun Drinks on 14.02.2012 aastal asutatud erakapitalil põhinev ettevõte, mille eesmärk on väärindada Eesti õuna ja teha seda kohaliku õunamahla baasil mahejookide tootmise ja turustamise kaudu.
Müük
Jätkasime müügimahu kasvuga. Kogu müük kasvas 10% võrreldes eelmise aastaga. Eestis kasvas meie toodete müügimaht võrreldes eelmise aastaga 18%. Eksporditurgudel müügimaht langes 35%.
2023 aastal muutus Eesti turg väga hinnatundlikuks ja müügikasvu tagas rohkete kampaaniate tegemine.
Ekspordi osakaal kogu käibest 2023. aastal oli 10%. Soome turul vahetasime distribuutorit.
Tootearendus ja Innovatsioon
Innovatsioon on meile väga oluline. 2023. aastal tulime välja uue tootekategooriaga, milleks olid purgilimonaadid. Alumiiniumpurgi väiksem jalajälg ning kerge kaal mängivad suurt rolli ettevõtte jätkusuutlikkuse teekonnal. Veebruaris tõime turule rabarberi-, tikri ning õunalimonaadi ning aprillis lisandus ka
Summer Edition ananassilimonaad.
Meie rabarber-lavendli funktsionaalne jook, mis tuli välja 2022. aastal, võitis meie ettevõttele esimest korda ka 2023. aasta Eesti Parima Toiduaine konkursil piirkondliku väikeettevõtte parima joogi auhinna.
2023. aastal algas ka tihe töö ettevõtte jätkusuutlikkuse teekonnal. Innovatsioonijuht läbis rohepöördejuhtimise mikrokraadi, mille raames saime muuhulgas palju sisendit jätkusuutlikkuse strateegia koostamiseks. Sügisel läbisime ettevõttega Ettevõtluse ja Innovatsiooni SA Ringdisaini meistriklassi, mille raames töötasime völja uue teenuse - jätkusuutlik tootmisteenus. Samuti alustasime koostöös EMÜ Polli Aiandusuuringute keskusega projekti “Õunte ensümeerimiskatsed õunamahla saagikuse suurendamiseks”, mille tulemusel loodame tootmises suurendada õuntest pressitava õunamahla koguseid.
Turundus 2023 aastal keskendusime Öun Drinksi brändi arendamisele ja turunduslik fookus oli eelkõige sotsiaalmeedial. Panime ka sel aastal rõhku degusteerimistele, et jõuda lõpp-tarbijani ja saada vahetut tagasisidet toodetele. 2023 aastal oli näha, et parimaks turunduseks on kollane hinnasilt, seega panime palju rõhku müügikampaaniatele jaekettides.
Tootmine
Prioriteediks oli FSSC nõuete rakendamine igapäevaellu viisil, mis tagaks järjepideva vastavuse kvaliteedi nõuetega.
Seoses Ringdisaini meistriklassiga rakendasime tootmisesse tegevusi, et oleksime jätkusuutlikumad.
Eesmärgid järgmiseks majandusaastaks
Esimene fookus on kohanduda kiirelt muutuvate majandusoludega ning nendes tingimustes leida uusi müügivõimalusi nii Eestis kui ka välisriikides.
Suurendame turunduse tuge müügile ja toome välja uusi tooteid. Säilitame FSSC toiduohutuse sertifikaadi.
Ettevõtte omakapital ei vasta bilansipäeva seisuga äriseadustikus kehtestatud nõuetele. Osanikud kaaluvad võimalikke lahendusi, et 2024 aasta lõpuks vastaks omakapital seaduses ettenähtud nõuetele.
ÖUN DRINKS OÜ kontaktid
Ettevõtte suurimad koostööpartnerid
Lisa uus koostööpartner
Dropdown
Esita kaebus
Vali kommentaari tunnus, mida arvad, et see sisaldab:
Soovid teatada sobimatust kommentaarist.
Kas oled kindel?
Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?