Rohkema info nägemiseks:

SVIBY OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Ärimeedialehel külastusi - 2704; jälgijaid - 3. Arvustusi - 3; Artikleid 1+ "Kirjuta SVIBY OÜ kohta arvamuslugu!"

SVIBY OÜ hetkeolukord

Juba 2704 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 3 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 2,3 punktiga aga kommenteeritud ei ole.

Tegevusaruanne 2024

Fookuses oli tugevam platvorm

Sviby sai alguse korraldajatest. Inimestest, kes tahtsid ise otsustada, ise vastutada ja ise luua. Meie eesmärk pole kontroll, vaid tugi. Mitte piirata, vaid avada.

Usume, et kultuuri jätkusuutlikkus tähendab tugevat, läbipaistvat ja õiglast ärimudelit, mis peab tuginema partnerlusele ja koostööle. Korraldajale peab platvorm andma selgust, kiirust ja valikuvabadust. See on meie fookus.

2024. aastal investeerisime taas märkimisväärselt platvormi arendamisse. Täiendasime piletimüügi ja turunduse tööriistu, arendasime välja erilahendused teatritele, kontserdikorraldajatele ja festivalidele ning muutsime töövood sujuvamaks ja süsteemi võimekamaks. Meie eesmärk on lihtne – tehnoloogia, mis toetab loomingut igas etapis.

Visioonist lähtuv strateegia 2024. aastal joondasime oma tegevuse veelgi selgemalt visiooniga „Kultuur kuulub inimestele.“ See ei ole pelgalt väärtuspõhimõte, vaid ka meie kasvustrateegia. Töötasime välja uue pikaajalise suuna, mille eesmärk on tugevdada kultuurikorraldajate iseseisvust ning toetada kogu valdkonna arengut.

Meie missioon on anda loojatele vabadus, korraldajatele kontroll ja publikule ligipääs. Me ei vahenda kultuuri – me loome selle ümber toetava ja skaleeritava tugisüsteemi, mis töötab juba täna Eestis ja on kohandatav rahvusvaheliselt.

Erakordne kogemus algab esimesest hetkest

Me usume, et iga inimene väärib tähenduslikku kultuurielamust – sellist, kuhu ta tahab tagasi tulla ja mida ta soovitab teistele. Sviby aitab korraldajal luua sujuva ja tugeva kogemuse kogu ürituse jooksul: alates esimesest reklaamikontaktist ja piletimüügist kuni kogemuse jagamiseni.

Meie eesmärk on toetada tervikut, mitte ainult üht osa sellest.

Uuringud näitavad, et ligi 80% külastajatest tuleb üritusele varasema kogemuse või soovituse mõjul. See tähendab, et iga puutepunkt loeb – enne, ajal ja pärast üritust. Meie tehnoloogia on loodud selleks, et korraldaja saaks pakkuda terviklikku elamust, mille üks lahutamatu osa on lihtne ja mugav piletimüük. See ongi Sviby erinevus.

Toimus esimene Sviby Insight Day

Detsembris toimus esimene Sviby Insight Day – ürituste sari, mis toob kokku korraldajad, kultuurivaldkonna loojad ja juhid, et jagada teadmisi, julgustada üksteist ja luua uusi võimalusi. Päeva fookuses olid publiku ootused, külastuskogemuse disainimine ning kultuuri sotsiaalse ja majandusliku mõju suurendamine. Esitlesime ka Sviby poolt läbiviidud Eesti suurima kultuuripubliku uuringu tulemusi (24 462 vastajat).

Insight Day keskmes on kultuuriürituste mõju ja väärtus. Arutelu all on praktilised ja loomingulised lahendused, mis puudutavad publiku kasvatamist, külastajakogemuse arendamist, sotsiaalset mõõdet ja ärilist kasvu. Sviby Insight Day jätkub ka 2025. aastal.

Uued liitunud korraldajad ja organisatsioonid

Meiega liitus 2024. aastal üle 200 uue korraldaja, teiste seas pikaajalise kogemusega tegijad kui ka uued tulijad. Liitusid näiteks Vanemuise teater, Made in Baltics, Võnge Festival, Philly Joe’s Jazziklubi, Seto Kuninglik Teater, Kuressaare Teater, Lendteater, Killing Music, Eesti

Muusika Päevad, Pärnu Muusikafestival, Improteater IMPEERIUM, Huumoriklubi, Ostrova Festival, Teater TEMUFI, Eesti Discgolfi Liit ja veel paljud teised.

Ligi kolmekordne kasv

Vaatamata tootearenduse fookusele kasvas aastaga Sviby platvormil toimunud ürituste arv ligi kolm korda ning müügikäive kasvas ligi kaks korda. Need ei ole lihtsalt numbrid – need näitavad, et kultuurikorraldajad liiguvad teadlikult uute, paindlikumate ja sisulisemat tuge pakkuvate lahenduste suunas. Kõik need korraldajad, üritused ja organisatsioonid väärtustavad publikut ja nende kogemust, tugevat tehnoloogilist partnerit ning arengut, järjepidevat kasvu ja sisulist koostööd.

2025. aastal on eesmärk olla jätkuvalt ürituste korraldajate tugev taustajõud ning investeerida platvormi arendusse.

SVIBY OÜ kontaktid

Dropdown

kõik artiklid

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.